Gravid på nytt og veldig bekymret

Så bra du har kommet såpass langt! :happy: jeg er 24+4 i dag, og er veldig nervøs. Drømmer om å få gå til termin. Største frykten er å føde før jeg kommer til uke 30, men det er jo ingenting som tilsier at det skal skje :) Fødte i uke 33+2 sist.
 
Er i dag 36+6, så i dag er siste dag hun blir betegnet som prematur om hun blir født[emoji4] For meg er ikke 36 prematurt uansett da, er jo snart 11 uker lenger på vei enn da jeg fikk snuppa[emoji6] Helt uvirkelig at jeg endelig skulle få oppleve et normalt svangerskap[emoji173]
 
Er i dag 36+6, så i dag er siste dag hun blir betegnet som prematur om hun blir født[emoji4] For meg er ikke 36 prematurt uansett da, er jo snart 11 uker lenger på vei enn da jeg fikk snuppa[emoji6] Helt uvirkelig at jeg endelig skulle få oppleve et normalt svangerskap[emoji173]
Hvordan går det Nå? :)
 
38+2 og fremdeles gravid. Nå er jeg plutselig utolmodig og ønsker virkelig at babyen skal komme snart[emoji6][emoji23]
Er så lenge siden jeg har vært på forumet nå. Så fantastisk og høre at du enda er gravid :D Selvom du er utålmodig. Har du klart å nyte litt av tiden?
 
Back
Topp