Gravid om sommeren: flott eller pyton?

Synes det er flott å være gravid om sommeren.
Elsker varmen, så det plager meg skjeldent. :)
 
Syns det var mye bedre på sommeren enn vinteren. Lettere med klær osv
 
Det er lettere på sommeren med tanke på klær og sko og slippe på være redd for å skli på isen. Men varmen er skikkelig plagsom, men det kommer vel kanskje ann på når man har termin [emoji5]
 
Jeg er kald av meg og glad i varme når jeg ikke er gravid. Men når jeg er gravid er jeg SÅ varm av meg og takler varmen kjempedårlig. Til og med i vinter gikk jeg i t-skjorte på kontoret når kollegene mine gikk i ullgensere og syntes dere var kaldt!

I tillegg sover jeg dårlig når jeg er gravid, våkner lett/tidlig og sliter med å sovne igjen. Og det er ikke akkurat lettere når det er så lyst og varmt...

Men det er deilig å kunne gå i lette gravidtopper, gravidskjørt og kjoler. Ikke gått med bukser på minst 2 måneder :)
 
Å være "litt" gravid om sommeren er ok. Å være høygravid om sommeren synes jeg er fælt :p Smak og behag regner jeg med.
 
Var gravid i fjor sommer å hatet det i varmen. Var mye bedre på vinteren med første.
 
Fikk nr 2 16 august og å gå gravid hele sommeren var pyton! Alt var tungt og varmt og slitsomt... fikk nr 1 i januar og det var helt topp. Gravid om sommeren da også, men var så kort på vei at varmen ikke var plagsom.
 
Sist var jeg gravid om vinteren og fikk brystbetennelse. Da foretrekker jeg sommer når som helst :)
 
Var gravid hele sommeren i fjor og var overlykkelig over en kald sommer:p Sliter nok i varmen om man ikke skal bære på et annet menneske i tillegg:p
 
Jeg syntes det var fantastisk å være høygravid på sommeren :p det verste var egentlig at alle syntes synd på meg
 
Har vært høygravid på sommeren to ganger og hata det. Alt for varmt, og huden min som til vanlig blir lett brun tålte ikke å se sola uten å bli knallrød.
 
Det har vært og er nok videre mest flott, men de varmeste dagene på Østlandet tok knekken på meg. Nå er det helt supert :)
 
Jeg taklet varmen mye bedre som gravid om sommeren sist (termin i oktober)
Nå som nygravid (10 uker) holdt det på å klikke for meg når det var på det varmeste. Er i tillegg utrolig lyssky, så jeg går her og jubler over overskyet og regn.. håper det går over, for til vanlig elsker jeg sol og varme :)
 
Som gravid ca uke 20-26 sist sommer var det helt topp. Høygravid på sommeren(iallefall den sommeren vi har hatt) er jeg glad jeg slipper..Så varmen er det værste (var ikke SÅ varmt i fjor) og det å alltid bruke maxi kjoler pga komfortabelt og å gå sommeren må være det beste.
 
Så langt er det topp å være gravid om sommeren! 26 uker på vei og er for tiden i Hellas. Plages ikke av varme, det er deilig å bade i sjøen og i basseng og gå i løse kjoler. Jeg er lærer og har ferie om sommeren uansett, så det er også deilig - kunne sove lenge og slappe av :)
 
Jeg synes det er greit å være gravid om sommeren med tanke på klær. Er 25+0 nå, og glad for at jeg ikke er høygravid. Tropevarmen vi hadde i mai taklet jeg dårlig. Nå er det rundt 20 grader, og det går fint.
 
Jeg synes det er pyton å være gravid uavhengig av årstid... (er glad jeg ikke er høygravid på vinteren med -20 grader da...)

Jeg er 22 uker gravid nå, og både dette svangerskapet og forrige har vært ekstremt tøft. Det er en grunn til at det blir over 4 år mellom barn, for å si det sånn.
 
Back
Topp