Gravid med den første ♡

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
.
 
Last edited:
Ååh, så herlig, og for en spennende tid for dere! [emoji1] så koselig måte du valgte å fortelle pappaen det på! [emoji173]️

Jeg følger gjerne med på reisen din videre :) ha en fin dag!
 
Ååh, så herlig, og for en spennende tid for dere! [emoji1] så koselig måte du valgte å fortelle pappaen det på! [emoji173]️

Jeg følger gjerne med på reisen din videre :) ha en fin dag!

Så hyggelig :Heartred Håper du får en fin dag og!
 
Ååh, så herlig, og for en spennende tid for dere! [emoji1] så koselig måte du valgte å fortelle pappaen det på! [emoji173]️

Jeg følger gjerne med på reisen din videre :) ha en fin dag!

Så hyggelig :Heartred Håper du får en fin dag og!
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Hurra for 2-3 uker! [emoji92]
 
Jeg og frøet har koset oss på tur idag. Går rimelig tregt når man er syk, men godt å komme seg ut! Merker at pulsen min er forhøyet. Både pga sykdom, men kanskje også pga graviditet. Blir spennende å se hvilepuls når jeg er frisk igjen :) Nå ligger hvilepulsen min på rundt 80-95. Vanligvis ligger den på 60-70.
 
Merker jeg er hormonell ja! Sitter å griner så mye mer av triste og fine ting på tven! Er det sånn det skal bli fremover :hilarious:
 
Kjenner på mye bekymringer rundt lille frø. Merker mye murringer i magen, og vet at dette er normalt. Jeg bare vil så inderlig at dette skal gå bra, og kommer til å bli knust hvis det ikke går. Har derfor også tatt HCG blodprøve hos legen idag, og skal tilbake på torsdag for å ta ny. Blir spennende å se stigningen :) Vurderer også en TUL enda tidligere enn uke 11, bare for å kunne se at alt står bra til med lille. Vi får se!
 
Gratulerer så mye!! ❤️ Jeg sitter selv og venter å få en positiv test. Jeg har merka at puppene mine er ganske ømme og at jeg er uggen og i stad begynte jeg å grine av the Voice, så jeg tenker at dette er lovende. Er 6dpo, så vi satser på en positiv test i slutten av uka
 
Kjenner på mye bekymringer rundt lille frø. Merker mye murringer i magen, og vet at dette er normalt. Jeg bare vil så inderlig at dette skal gå bra, og kommer til å bli knust hvis det ikke går. Har derfor også tatt HCG blodprøve hos legen idag, og skal tilbake på torsdag for å ta ny. Blir spennende å se stigningen :) Vurderer også en TUL enda tidligere enn uke 11, bare for å kunne se at alt står bra til med lille. Vi får se!

Du er ikke alene med bekymringer! Det tror jeg er mammainstinktet som slår inn [emoji175] Har du fått greie på HCG verdiene dine?:) Jeg tok på tirsdag jeg også, og har tatt ny i dag.
 
Du er ikke alene med bekymringer! Det tror jeg er mammainstinktet som slår inn [emoji175] Har du fått greie på HCG verdiene dine?:) Jeg tok på tirsdag jeg også, og har tatt ny i dag.

Ja vi er nok flere med bekymringer! :) ja fikk vite det idag! De på tirsdag var på 2400, så det blir spennende å se hva de idag er på! :) jeg ligger rimelig høyt da tydeligvis. hva med deg da?
 
Ja vi er nok flere med bekymringer! :) ja fikk vite det idag! De på tirsdag var på 2400, så det blir spennende å se hva de idag er på! :) jeg ligger rimelig høyt da tydeligvis. hva med deg da?

Det hørtes jo veldig bra ut da:) Mine var 749 på tirsdag, men jeg er noen dager bak deg! Lykke til! Gleder meg til å følge deg videre :)
 
Ja se der! Ligger høyt i hcg målingen! Skal ta ny hcg i morra. Spennende å se hva den er da. Og TUL på torsdag! Håper det bare er en frisk spire der inne :hilarious::love7
 

Vedlegg

  • Snapchat-1814305835.jpg
    Snapchat-1814305835.jpg
    676,5 KB · Visninger: 37
Hcg målingene var 18 dpo = 2400 og 20 dpo = 4800.
 
Hcg målingene var 18 dpo = 2400 og 20 dpo = 4800.

Gratulerer så mye :Heartred
Selv er jeg også førstegangs og kun 4+1 og synes tiden går veldig tregt..
Er det noen spesiell grunn til at du drar for å måle HCG verdiene dine? :p
 
Gratulerer så mye :Heartred
Selv er jeg også førstegangs og kun 4+1 og synes tiden går veldig tregt..
Er det noen spesiell grunn til at du drar for å måle HCG verdiene dine? :p

Tusen takk, og gratulerer selv! :D Ja tiden går sakte i starten! Gleder meg til å være 12 +!
Er bare nysgjerrig!
 
Last edited:
Back
Topp