Gravid igjen!

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Jeg har testet positivt igjen idag, nesten 3 mnd etter spontanaborten!

Dere som har mistet rundt uke 12, får dere noen ekstra ul eller oppfølging i sv skap etterpå? [emoji173]️
 
Jeg har testet positivt igjen idag, nesten 3 mnd etter spontanaborten!

Dere som har mistet rundt uke 12, får dere noen ekstra ul eller oppfølging i sv skap etterpå? [emoji173]️
Wow det var raskt[emoji106] gratulerer så mye[emoji173] jeg får det, men det er for de mine tre siste svangerskap har mislyktes og pga alder.
 
Jeg har testet positivt igjen idag, nesten 3 mnd etter spontanaborten!

Dere som har mistet rundt uke 12, får dere noen ekstra ul eller oppfølging i sv skap etterpå? [emoji173]️
Jeg mistet min første spire i uke 11 og ble gravid et par mnd etter. Fikk null oppfølging pga det, men bestilte meg en tidlig ul privat da og følte det hjalp. Hadde ikke behov for noe mer heller egentlig, men om du er veldig nervøs eller bekymret, så snakk med legen din :)
 
Jeg mistet 12+1. Har fått skriftlig at jeg skal få tidlig ultralyd uke 8, 10 og 12 i neste svangerskap :)
 
Gratulerer så mye! [emoji173]
Jeg fikk UL hos fastlegen min i uke 9 denne gangen bare for å se om det var liv (tidligere MA som ble oppdaget i uke 12, men embryoet døde i uke 9), og tok i tillegg en privat UL i uke 12.
 
Takk for alle svar dere [emoji5][emoji8]
Jeg er veldig usikker og føler at jeg skal begynne å blø når som helst [emoji37]
Tror jeg skal bestille time hos gyn, må uansett ta celleprøve snart, når er det fint å sjekke for liv? Uke 8?
Noen som har erfaring?
[emoji4]
 
Jeg fikk beskjed av gyn om at jeg skulle få UL for å sjekke for liv neste svangerskap, og at de anbefaler at dette gjøres i uke 8 :)
 
Takk for alle svar dere [emoji5][emoji8]
Jeg er veldig usikker og føler at jeg skal begynne å blø når som helst [emoji37]
Tror jeg skal bestille time hos gyn, må uansett ta celleprøve snart, når er det fint å sjekke for liv? Uke 8?
Noen som har erfaring?
[emoji4]
Jeg for min del ønsket å vente til jeg var passert det tidspunktet hvor det gikk galt forrige gang. Har inntrykk av at uke 8-9 er ganske kritisk, og mange mister da, så jeg følte at jeg var litt tryggere om jeg hadde kommet over den kneika. Vel, jeg ble beroliget i et par dager kanskje, og så var jeg like bekymret igjen fram til den private ultralyden i uke 12. [emoji23][emoji85]
 
Takk for alle svar dere [emoji5][emoji8]
Jeg er veldig usikker og føler at jeg skal begynne å blø når som helst [emoji37]
Tror jeg skal bestille time hos gyn, må uansett ta celleprøve snart, når er det fint å sjekke for liv? Uke 8?
Noen som har erfaring?
[emoji4]
Kan man ta celleprøve når man er gravid?
 
Back
Topp