Gravid igjen etter spontanabort

Solsikken7

Andre møte med forumet
Hei,

Er det noen som har erfaringer med hvordan graviditeten var etter tidligere svangerskap endte i spontanabort?

Jeg er nå gravid igjen etter å ha spontanabortert i uke 6. Har ikke rukket å ha mens i mellom ny graviditet, vet det er flere som spekulerer i om det er negativt eller ei. Men slik gikk det nå ei, er kun 4 uker på vei så er veldig tidlig. Men kjenner bekymringene tar overhånd for hvordan dette svangerskapet skal ende.

Del gjerne deres historie eller om noen har noen statistikker på hva sannsynligheten for å oppleve det to ganger på rad er:angelic:
 
Er gravid etter sa 13 uker, det er nervepirrende men eneste muligheten å få baby er å våge å risikere å miste igjen, dessverre... har vært dal og bergbane men håper det går veien for oss begge. Har ingen statistikker desverre:/
 
Hei,

Er det noen som har erfaringer med hvordan graviditeten var etter tidligere svangerskap endte i spontanabort?

Jeg er nå gravid igjen etter å ha spontanabortert i uke 6. Har ikke rukket å ha mens i mellom ny graviditet, vet det er flere som spekulerer i om det er negativt eller ei. Men slik gikk det nå ei, er kun 4 uker på vei så er veldig tidlig. Men kjenner bekymringene tar overhånd for hvordan dette svangerskapet skal ende.

Del gjerne deres historie eller om noen har noen statistikker på hva sannsynligheten for å oppleve det to ganger på rad er:angelic:
Min gutt er resultat av første el etter sa i uke 9 :) hadde ikke mens mellom. Så det gikk veldig bra. Er nå gravid igjen etter sa i desember, så håper på samme resultat nå.
 
Ved forrige svangerskap ble jeg gravid på første eggløsning etter sa. Rakk altså ikke å få mensen igjen. Og det gikk helt fint [emoji177] Men skjønner deg veldig godt!! Jeg hadde noen nærvepirrende dager fram til kvalmen 24 t i døgnet kom i uke 5...Etter det klarte jeg ikke å bekymre meg engang fordi jeg var så dårlig [emoji23][emoji23] Krysser fingrene for at det går bra for deg [emoji177]
 
Er gravid etter sa 13 uker, det er nervepirrende men eneste muligheten å få baby er å våge å risikere å miste igjen, dessverre... har vært dal og bergbane men håper det går veien for oss begge. Har ingen statistikker desverre:/
Ja, masse lykke til til deg :) Håper det går bra for oss nå!
 
Ved forrige svangerskap ble jeg gravid på første eggløsning etter sa. Rakk altså ikke å få mensen igjen. Og det gikk helt fint [emoji177] Men skjønner deg veldig godt!! Jeg hadde noen nærvepirrende dager fram til kvalmen 24 t i døgnet kom i uke 5...Etter det klarte jeg ikke å bekymre meg engang fordi jeg var så dårlig [emoji23][emoji23] Krysser fingrene for at det går bra for deg [emoji177]
Uff, hørtes ikke godt ut. Men godt det gikk bra. :)
 
Hei,

Er det noen som har erfaringer med hvordan graviditeten var etter tidligere svangerskap endte i spontanabort?

Jeg er nå gravid igjen etter å ha spontanabortert i uke 6. Har ikke rukket å ha mens i mellom ny graviditet, vet det er flere som spekulerer i om det er negativt eller ei. Men slik gikk det nå ei, er kun 4 uker på vei så er veldig tidlig. Men kjenner bekymringene tar overhånd for hvordan dette svangerskapet skal ende.

Del gjerne deres historie eller om noen har noen statistikker på hva sannsynligheten for å oppleve det to ganger på rad er:angelic:

Jeg ble gravid etter uttak av spiral, som endte med en kjemisk graviditet, dermed ble jeg igjen gravid ved første eggløsning etter, som dessverre endte med en ny spontanabort i uke 6.
Fikk beskjed av legen å vente ett par sykluser slik at kroppen kunne hente seg inn igjen, men rakk bare en mens før jeg plutselig var smelt på tjukka (med «hopp av i svingen» som prevensjon, fordi vi skulle vente ett par til sykluser [emoji23])


Nå er jeg kommet godt ut i 16.uke og det kan se ut som om dette går veien [emoji173]️

Var veldig tøft i de første ukene under graviditeten, mest mentalt da jeg var redd og usikker. Og formen var kun dårlig frem til uke 9, da ble jeg «meg selv igjen» kan man si [emoji5] var på 5 TUL frem til uke 13, og etterpå har jeg rett og slett bare stolt på kroppen min og at det går bra denne gangen [emoji173]️

Vet om endel som har hatt spontanabort, og blitt gravid igjen rett etterpå, som har fått en liten en [emoji173]️ så det kan gå godt denne gangen for deg [emoji2][emoji173]️
 
Back
Topp