Gravid igjen ❤️

Vel, ja og nei [emoji85] vi brukte laaang tid på baby nr 1 så at det skulle klaffe med en gang hadde vi aldri trodd [emoji4]
Tihi, koselig da ;) Vi brukte 3-4 år på han vi fikk nå, så skal se det blir sånn med oss også om vi "kaster dongen" :)
 
Tihi, koselig da ;) Vi brukte 3-4 år på han vi fikk nå, så skal se det blir sånn med oss også om vi "kaster dongen" :)

Det var en enorm overraskelse, og det blir jo veldig tett men er kanskje like greit [emoji4] om dere bestemmer dere for å få en til så håper jeg at det går like fort for dere også [emoji4]
 
Hei og gratulerer[emoji2] Her vil jeg følge med fremover.

Skal prøve å oppdatere dere her, gleder meg å være på både 2016 forumet og 2017 [emoji4]
 
Det var en enorm overraskelse, og det blir jo veldig tett men er kanskje like greit [emoji4] om dere bestemmer dere for å få en til så håper jeg at det går like fort for dere også [emoji4]
Det kommer til å gå bra :) Nå har dere jo alt friskt i minne :) Håper ikke vi skal vente i mange år og prøve fortvilende igjen :eek:
 
Det kommer til å gå bra :) Nå har dere jo alt friskt i minne :) Håper ikke vi skal vente i mange år og prøve fortvilende igjen :eek:

Vi pratet om hvor praktisk det er tidligere idag, spesielt om det blir enda en jente [emoji4] vi ser mest fordeler, selvom det kanskje blir tungt til tider med to babyer i hus [emoji849]
Men noen ting er negativt, jeg hadde så fryktelig bekkenløsning som jeg fortsatt går til fysio for, og det har blusset opp igjen med en gang [emoji30] og jeg hadde enda ikke klart å få opp blodprosenten min etter forrige graviditet som nå igjen er på vei nedover og formen det samme... men får holde ut, er bare snakk om noen måneder der man er gravid, når lillebror eller lillesøster endelig kommer så er det kun kos som gjelder [emoji7]
Masse lykke til når dere vel bestemmer dere for å prøve [emoji173]️
 
f0cd805c5946aa0aed03c6ec06b27f98.jpg

Her går det fremover, HCG stiger som forventet og første jordmor time er på fredag [emoji4]
 
Da var første jordmortime vel overstått og tul er booket til 28 februar [emoji4] så nå teller vi bare ned dagene til vi får se den lille spira vår!
Var veldig rart å sitte der nede blant så mange gravide med en baby på armen, hun fikk definitivt mye oppmerksomhet og hun sjarmerte alle [emoji85]
Ettersom jeg fortsatt er i mammaperm og ikke kjenner noen som kan hjelpe oss her nede med å være barnevakt så må jo C være med på alle kontroller, håper virkelig det går like bra alle ganger som det gjorde idag [emoji1317]
 
Da var tul gjennomført og vi fikk se en liten spire på 0,5 cm med et bankende hjerte [emoji173]️ termin er 22 oktober og nå bare gleder vi oss til vi når uke 12 [emoji4]
 
Jeg har endelig kommet over uke 12 og det er tydelig at noe er på gang der inne [emoji7] litt skummelt ettersom magen er like stor nå i uke 13 som når jeg var i uke 20 sist [emoji51] får meg liksom til å tenke på hvor dette skal ende [emoji28] men vi har fått dato til oul og vi teller bare ned dagene!
e799d4c2045ba7934a0c4a354e5590df.jpg
 
Gratulerer så mye med spiren og milepæl! :dummy: :dummy1: Husker selv veldig godt at ultralyden ikke kunne komme fort nok og at jeg hadde store problemer med å smøre meg med tålmodighet.. Får håpe du får et fint svangerskap :)
 
267f83cb8bb4454ac34bc9ae8b460608.jpg
cbc0b18ae72d20f5bed8007d5df2ebf6.jpg

Da nærmer oul seg og vi har nådd uke 17 [emoji173]️ magen vokser som bare det og jeg har begynt å kjenne liv [emoji7]
Sist hadde jeg morkaken på fremsiden så føles rart å ha den på baksiden denne gangen og faktisk kjenne mer av sparkene der inne [emoji85]
13 dager til oul og da håper vi at vi får vite om det ligger en lillebror eller lillesøster der inne [emoji170][emoji175]
 
925988f90d18b5a5fd97f553720e3bcf.jpg

Det ligger en liten LILLEBROR der inne [emoji170] ble flyttet hele 8 dager frem, jeg som var sikker på at jeg skulle bli flyttet bakover [emoji85]
 
Back
Topp