Gravid etter spontanabort

Lengsel1

Flørter med forumet
Wæææ, skrekkblandet fryd! I dag viste en tidlig graviditetstest at en ny spire er satt :-D Mistet i April når eg var 10+4... Har hatt enn normal syklus i mellom og nå viser tidlig graviditetstest to streker <3 Blir så usikker på om man kan tro på pinnen så kommer nokk til å ta flere og vente nervøst om mensen dukker opp :-/ men håper og krysser alt for at ting skal gå vår vei, er det vanlig å spørre lege om tidlig ultralyd når man har mistet tidligere? Er det flere enn meg som er i samme situasjon som har litt "klump" i magen med redselen for å miste igjen? Det var så grusomt sist... håper alt går bra denne gangen <3
 
Gratulerer [emoji173] Denne gangen skal det gå bra! [emoji271]
Mistet selv i uke 8 i starten av mai, ble gravid igjen uten mens imellom og spiren holder seg fast enda [emoji4] Tok flere tester jeg også. Lurt å ta bare annenhver dag om man klarer, hvis man vil se om det blir sterkere streker.

Skikkelig skrekkblandet fryd ja, er ekstra nervøs nå som det nærmer seg uka jeg mistet i sist... Men må jo tro det beste og prøve å glede seg i stedet [emoji4]

Er ikke vanlig å få TUL etter første og ukomplisert SA, men om du har et sterkt behov får du bare prøve å spørre - eller gå privat og betale selv.
Krysser alt for at det blir premie på oss denne gangen![emoji7]
 
Gratulerer :)
Det skader ikke å høre med legen om du kan få en henvisning til gynekolog :)
 
Jeg mistet selv i mars og ble gravid igjen uten mens ganske fort etter sa og jeg betalte for tidlig ultralyd og er i dag 13+5 og har en bebis i magen som er i hundre :) snakk me lege eller som andre her sier betalt for tidlig ul så du kan slappe mer av [emoji847] krysser fingrene for deg vet hvor vondt og vanskeligt det er å gå gjennom en spontan abort
 
Gratulerer med positiv test[emoji7]

Mistet i september 2016, fikk mens i mellom. Nå venter jeg ei lita jente i oktober. Tok en TUL i uke 7, og en til ca uke 13/14 [emoji4]betalte disse selv, men anbefaler deg virkelig å ta en TUL om du er engstelig, følte det hjalp meg veldig.
Tror også at man ikke får TUL av legen når man "bare" har mistet en gang.. jeg fikk det i hvertfall ikke, men set skader jo absolutt ikke å spørre!

Masse lykke til med spiren[emoji177] krysser fingrene for deg!
 
Gratulerer så mye med ny spire. Håper den klamrer seg fast denne gangen.
Mistet selv 1 juni og fikk positiv digital test i dag. 1-2 uker. Kjenner meg godt igjen med "klump" i magen. Rådfør deg med lege. Er nok veldig lurt. Det skal jeg gjøre. Lykke til.:smiley-bounce012
 
Jeg hadde ma/bo(tom fostersekk) oppdaget i uke 13 før nr1 i 2012. Da fikk jeg henvisning fra legen til tul da jeg ble gravid igjen, ikke på sykehus, måtte finne gyn med ledig time selv, men ble jo veldig mye billigere enn helt privat. Jeg var nervøs og trengte å se at det var noe der. I tillegg betalte vi for privat i uke 12-13.

Hadde to tul denne gangen også(uke 7 og 13), men da måtte vi betale selv.
 
Off ikke mye kjekt å oppleve slik , hadde du hatt ultralyd før du var i uke 13
 
Virker som mange blir gravide fort igjen etter sa, og det sa legen min og!
Håper det skjer for meg også, har akkurst mistet min lille spire [emoji173]️

Det er sårt og vondt, og gruer meg til å måtte gå gjennom første trimester to ganger på rappen [emoji29] rykk tilbake til start liksom.
Kommer til å være livredd for at det skal skje igjen!
 
Off ikke mye kjekt å oppleve slik , hadde du hatt ultralyd før du var i uke 13
Hvis den var til meg så er svaret nei. Vi skulle bare sjekke at alt var ok før vi fortalte alle. Derfor vi tok i uke 7 også de senere gangene. Da var jo alt greit heldigvis, men orket ikke tanken på å gå så lenge uten å vite.
 
Hvis den var til meg så er svaret nei. Vi skulle bare sjekke at alt var ok før vi fortalte alle. Derfor vi tok i uke 7 også de senere gangene. Da var jo alt greit heldigvis, men orket ikke tanken på å gå så lenge uten å vite.

Det var veldig trist å hørre :( håper du får en mye bedre oppfølging nå [emoji173]️ ønsker deg lykke til
 
Ja, jeg var livredd for å miste! Fikk tidlig ul i uke 7 og uke 14 hos legen min for å berolige meg :)
 
Gratulerer med ny spire! :)
Er i samme situasjon som deg. Mistet i mai, en normal syklus mellom og bå 4+5 uker med ny spire! Så glad og samtidig livredd! :nailbiting:
 
Gratulerer med ny spire! :)
Er i samme situasjon som deg. Mistet i mai, en normal syklus mellom og bå 4+5 uker med ny spire! Så glad og samtidig livredd! :nailbiting:

Ja ikkje sant! Vi håper alt går kjempe bra [emoji173]️ Gratulere så masse til deg og [emoji7] er heilt likt vi da! Spennande [emoji173]️
 
Back
Topp