Gravid etter SA/MA

Puz82

Elsker forumet
hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen etter en evt. sa/ma etc. etc.?
 
Jeg ble gravid ca 3 måneder etter sa'n.
 
jeg ble gravid en måned etter
 
Har to ganger blitt gravid med en gang etterpå, men mista.
De tre andre gangene har jeg venta to, fire og tre mnd
 
Skjønner ikke dette, må man ikke vente på menstrasjon og eggløsning før man blir gravid igjen? Kan man bli gravid 14 dager etter? Jeg har hatt mensen med ca,5 ukers mellomsrom. Første dag i siste menstrasjon var den 17 desember. Betyr det at jeg følger samme periodesystem som før?Altså etter min beregning skulle jeg egentli hatt mensen den 25 februar? Og jeg begynte å blø før utskrapingen den 29 februar. Kan noen hjelpe meg, hvis dere skjønner mitt problem?Eller bør jeg bare vente på mensen?HJÆLP!Kanskje man bare skal ha sex uten å prøve å tenke på eggløsning til mensen kommer.Uff, blir rape tullat her.
 
du kan tydlivis bli gravid veldi fort etter en sa,men har du hartt mens en gang,regner du etter den,det er d du skal gå etter...hadde sa i februar jeg,å har hatt mensn 2 ganger etterpå,kjører på som bare d,men ingenting skjer....men håper hver gang da vettu,jeg vil så gjerne bli gravid,å regner nok litt på eggløsninga ja,blir jo sånn d........
 
Hadde en MA i mai-07, jeg er ikke blitt gravid igjen[:(]
Heldig de som blir det igjen straks etter!
 
ORIGINAL: Usminka

Skjønner ikke dette, må man ikke vente på menstrasjon og eggløsning før man blir gravid igjen? Kan man bli gravid 14 dager etter? Jeg har hatt mensen med ca,5 ukers mellomsrom. Første dag i siste menstrasjon var den 17 desember. Betyr det at jeg følger samme periodesystem som før?Altså etter min beregning skulle jeg egentli hatt mensen den 25 februar? Og jeg begynte å blø før utskrapingen den 29 februar. Kan noen hjelpe meg, hvis dere skjønner mitt problem?Eller bør jeg bare vente på mensen?HJÆLP!Kanskje man bare skal ha sex uten å prøve å tenke på eggløsning til mensen kommer.Uff, blir rape tullat her.

 
 
Vi mista spira vår på søndag eller det var da vi fikk vite det, for måtte få satt det igang![:(]
Vi spurte da sykepleieren på GYN hvor lenge vi måtte vente og fikk da beskjed om at det ikke var noe fasit svar på det, men hun ville anbefale og vente til jeg hadde hatt 2 menstrasjoner. Her tror jeg prøvingen begynner kjappere enn det!
Har jo sett at det har klaffet for mange tidligere enn det, så vi kjører på![;)]
 
Back
Topp