Gravid etter MA/SA/BO o.l., når ble du det? Avstemning.

Ja det virket lenge, men tenkte jeg ville ha en mens først, vet ikke om det har noe betydning, men følte meg mer sikker på at alt var normalt igjen og at spiren ville sitte da.....
 
Nærmer seg eggløsning her i gården.  Hvis alt går etter planen vel å merke. Jeg tar ikke tester, men jeg tar temperaturen hver dag, og den ser ut til å følge forrige syklus nesten helt identisk.  Hvis det fortsetter er det eggløsning om to dager.  Vi har kjørt på hver dag i en uke nå, og fortsetter i samme stil til vi er sikre på at EL er ferdig.
Veldig spennende!  Og veeeeldig lenge å vente til etter IKM med å teste.
 
Her rakk jeg ikke få igjen mensen en gang etter SA før jeg var gravid igjen!
 


Usynlig skrev:
Her rakk jeg ikke få igjen mensen en gang etter SA før jeg var gravid igjen!


Perfekt!  Sånne svar liker vi :)
 


Lykkepjuska skrev:


Turidos-Lailos skrev:
Mistet i slutten av nov-11, testet postivt nyttårsaften. Rakk ikke få mensen igjen mellom. Usikker på termindato da jeg fikk vite på ul i dag at fosteret var mye mindre enn  det som var forventet. Så vet rett og slett ikke hvordan dette svangerskapet ender


De er jo ganske små da.. Også kan du ha hatt et hvileegg.. Også vokser de i rykk og napp. Min støste skrekk er å miste igjen..

Men ikke ta sorgene på forskudd! =)  Klemmer!


Kom plutselig på denne tråden, det gikk ikke bra denne gangen heller :( Endte i en MA. Jeg var i uke 11 (mulig 1-2uker kortere) men fosteret var bare 6+5.
Så nå har vi en lang tenkepause om hva vi skal gjøre videre...
 

Kom plutselig på denne tråden, det gikk ikke bra denne gangen heller :( Endte i en MA. Jeg var i uke 11 (mulig 1-2uker kortere) men fosteret var bare 6+5.
Så nå har vi en lang tenkepause om hva vi skal gjøre videre...


Det var trist å høre!  Skjønner at det må være vanskelig for deg nå.  Det må føles veldig urettferdig når sånt skjer flere ganger på rad!

Sender deg en god klem!
 
Endelig!!!  Jeg kan også skrive meg opp på "gravid med en gang"!
Hadde en uke lengre syklus denne gang, og det var en fryyyyktelig lang ekstra uke å vente.  Tok negativ test i går 14 dpo, og negativ i dag 15dpo.  Det var billigtester.  Var så sikker på at jeg var gravid at jeg kjøpte en CB digital.
Den brukte kjempelang tid på å bestemme seg, og jeg satt og tenkte at det er rart hvis den sier "ikke gravid", men hvis den gjør det, så tror jeg ikke på det.  Men heldigvis sa den "gravid" :D  Hurra!
 
Jeg ble som jeg skrev en stund tidligere i debatten gravid med en gang, rakk ikke få igjen mensen etter SA :) 
Nå er jeg 11+1, har vært på flere ultralyder og den lille vokser og trives som bare det! :) 
 


Squash skrev:
Endelig!!!  Jeg kan også skrive meg opp på "gravid med en gang"!
Hadde en uke lengre syklus denne gang, og det var en fryyyyktelig lang ekstra uke å vente.  Tok negativ test i går 14 dpo, og negativ i dag 15dpo.  Det var billigtester.  Var så sikker på at jeg var gravid at jeg kjøpte en CB digital.
Den brukte kjempelang tid på å bestemme seg, og jeg satt og tenkte at det er rart hvis den sier "ikke gravid", men hvis den gjør det, så tror jeg ikke på det.  Men heldigvis sa den "gravid" :D  Hurra!

=) Så bra! =) Hurra, gratulerer så mye Squash. Det tar sin tid her hos meg. Er i 3 pp nå.. Tror nok at slimhinna i livmora må bygge seg opp litt før en ny spire sitter. Men heller det enn å miste igjen. Jeg blir gravid når kroppen er klar.
 


Rugekasse skrev:
Jeg ble som jeg skrev en stund tidligere i debatten gravid med en gang, rakk ikke få igjen mensen etter SA :) 
Nå er jeg 11+1, har vært på flere ultralyder og den lille vokser og trives som bare det! :) 

Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg ønsker at det var meg. Gratulerer så mye! 
 


Lykkepjuska skrev:

=) Så bra! =) Hurra, gratulerer så mye Squash. Det tar sin tid her hos meg. Er i 3 pp nå.. Tror nok at slimhinna i livmora må bygge seg opp litt før en ny spire sitter. Men heller det enn å miste igjen. Jeg blir gravid når kroppen er klar.


Takk!  Kjedelig å måtte vente, men sikkert rett som du sier.  Kroppen er klar når den er klar.  Selv om det er jo sikkert ikke det du egentlig vil...den skulle jo helst bare vært klar med en gang!  Jeg så at du kuler'an denne måneden for ikke å få termin julaften - det skjønner jeg godt!  Og et januarbarn blir blant de eldste av sine skolevenner - jeg tenker at det er bra.  Krysser fingrene for deg!
 
Takk, håper inderlig at dette er din pp! Og at den neste lille spiren din er frisk og rask, og blir i magen helt til termin! :)
 
Hadde MA og utskraping i uke 13. Ble gravid igjen før jeg fikk mens.. testa positivt 24 dager etter utskraping.. Prøvde ikke da. Hadde tenkt å vente til etter mens.. men det skjedde og jeg har nå en nyyyydelig datter.

Herlig å lese at det kan gå bra selv om man ikke venter på en TR :)
 
Back
Topp