Gravid etter MA/SA/BO o.l., når ble du det? Avstemning.



Lilla-Turkis skrev:
Hadde MA som ble oppdaget i uke 13. Valgte å vente med prøving litt da kroppen var fysisk utslitt. Etter 5mnd men 2pp ble jeg gravid igjen. Har termin neste uke:)


Ja, jeg forstår hva du mener! Det er en virkelig hard påkjenning! Så godt at du har blitt gravid igjen! Du får ha masse lykke til fremover da, det kan jo skje når som helst! =) :D
 
jeg mistet i uke 5 den 17 april 08. og vi ble ikke gravid igjen før 5 august 2010. ventet på prøverør men klarte det selv :)
 
Jeg hadde SA 14 juni 2011 etter 7 PP. Fikk aldri ny mens, og nå er magen stor, termin 21 mars. Lykke til :D
 


*3 vil bli 4* skrev:
jeg mistet i uke 5 den 17 april 08. og vi ble ikke gravid igjen før 5 august 2010. ventet på prøverør men klarte det selv :)



Oi, så bra at dere klarte det selv og at drømmen har gått i oppfyllelse! En lykkeslutt på en laang reise, virker det som?
 


HerligLykkelig<3 skrev:
Jeg hadde SA 14 juni 2011 etter 7 PP. Fikk aldri ny mens, og nå er magen stor, termin 21 mars. Lykke til :D



Håper at jeg snart kan klikke på "Gravid med en gang" selv. =)  Hvor langt var du? Gratulerer så mye med babyen som snart er i hus. =D

Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen min nå. =)
 
Mistet i slutten av nov-11, testet postivt nyttårsaften. Rakk ikke få mensen igjen mellom. Usikker på termindato da jeg fikk vite på ul i dag at fosteret var mye mindre enn  det som var forventet. Så vet rett og slett ikke hvordan dette svangerskapet ender
 
Gravid etter 7 pp. SA i november i uke 6/7. Fikk mens i desember, og i januar var teste positiv. en mens etter SA.
 


Turidos-Lailos skrev:
Mistet i slutten av nov-11, testet postivt nyttårsaften. Rakk ikke få mensen igjen mellom. Usikker på termindato da jeg fikk vite på ul i dag at fosteret var mye mindre enn  det som var forventet. Så vet rett og slett ikke hvordan dette svangerskapet ender


De er jo ganske små da.. Også kan du ha hatt et hvileegg.. Også vokser de i rykk og napp. Min støste skrekk er å miste igjen..

Men ikke ta sorgene på forskudd! =)  Klemmer!
 


Tommeliten skrev:
Gravid etter 7 pp. SA i november i uke 6/7. Fikk mens i desember, og i januar var teste positiv. en mens etter SA.



Å, så deilig! =) Gratulerer med en ny spire! =) Skal du på tidlig UL? =)
 
jeg mistet når jeg var ca 9 uker, måtte ha utskraping.
vi bestemte oss for å prøve igjen et par mnd etter og da ble jeg gravid med en gang. Rakk 2 menstruasjoner før vi bestemte oss for å prøve på nytt.
 
Legger igjen spor her slik at jeg finner den igjen. Lurer og litt på om vi bare skal kaste oss idet med en gang eller vente en mnd.
 
Jeg mistet i starten av januar, var 4+2 så det var veldig tidlig. 

Nå er jeg 6 uker på vei :) 

Ingen mensen imellom engang! 

MEN, til de som skal det, ta minst to graviditetstester før eggløsning og vær sikker på at de er heeelt negativt, det kan spare dere masse stress ;) For da vet dere 100% sikkert at når testen er positiv igjen, er det pga ny graviditet
 


hufselufs<3 skrev:
jeg mistet når jeg var ca 9 uker, måtte ha utskraping.
vi bestemte oss for å prøve igjen et par mnd etter og da ble jeg gravid med en gang. Rakk 2 menstruasjoner før vi bestemte oss for å prøve på nytt.



Så bra! =) Håper jeg blir gravid fort igjen også. =) Gratulerer med ny spire! =)
 


HerligLykkelig<3 skrev:
Jeg var 6 uker når jeg hadde SA :) Håpe det fungerer for deg da :D



Ble du gravid med en gang? =) Håper det, ja!
 


*Nyperose* skrev:
Legger igjen spor her slik at jeg finner den igjen. Lurer og litt på om vi bare skal kaste oss idet med en gang eller vente en mnd.



Tips som du sikkert vet: du kan abbonere på tråden.. =) Hos meg var det ikke tvil, jeg måtte prøve igjen med en gang. Det er sånn jeg får bearbeidet sorgen, ved å ha noe å se frem til igjen.

Lykke til med valget!
 


Rugekasse skrev:
Jeg mistet i starten av januar, var 4+2 så det var veldig tidlig. 

Nå er jeg 6 uker på vei :) 

Ingen mensen imellom engang! 

MEN, til de som skal det, ta minst to graviditetstester før eggløsning og vær sikker på at de er heeelt negativt, det kan spare dere masse stress ;) For da vet dere 100% sikkert at når testen er positiv igjen, er det pga ny graviditet

 
Bra tips! =) Liker at tråden blir fyllt opp av tips! =) Min test var negativ etter 10 dager.. Er 13 dpo i dag, og fikk negativ g-test i går kveld. Men alt håp er ikke ute. Tanta er ikke her! =)

Lurer på om TR alltid kommer 14 dager etter EL? For jeg VET jeg hadde EL.. Nå bare lurer jeg på hva jeg skal tenke hvis TR uteblir??

Gratulerer så mye med spire! =)

 
Lykkepjuska: Hvor lenge etter at du mistet fikk du EL? Altså fra den dagen du begynte å blø?
 
jeg hadde en ma i uke 6, hadde sluttet å vokse mellom uke 4 og 5. Fastlegen sa vent en periode, mens gynekolog på volvat sa at det var greit å prøve med en gang siden det hadde stoppet opp så tidlig. Fikk negativ g test en uke etter at blødningene startet.

Vi valgte å prøve med en gang, og hittil har det gått bra
 


Lykkepjuska skrev:


*3 vil bli 4* skrev:
jeg mistet i uke 5 den 17 april 08. og vi ble ikke gravid igjen før 5 august 2010. ventet på prøverør men klarte det selv :)



Oi, så bra at dere klarte det selv og at drømmen har gått i oppfyllelse! En lykkeslutt på en laang reise, virker det som?


ja det var virkelig en lykkelig slutt på en slitsom og lang reise :) da vi ble gravid første gang var første pp og at det skulle ta så lang tid er helt uvirkelig, men nå er gutten min snart 1 år og det beste som har skjedd meg :) håper bare det ikke tar like lang tid med neste mann :S
 
Back
Topp