Gravid eller ikke.. Hva mener dere?

I går ettermiddag kom det ved et toalettbesøk ganske mye brunrosa utflod... Jaja, mensen er her nå tenkte jeg, og stappa inn en tampong.. Tok den ut noen timer etterpå, ingenting... Ikke har det vært noe siden da heller...
Høres ut som meg denne gangen. Nå venter jeg maibarn ;)
 
Høres ut som meg denne gangen. Nå venter jeg maibarn ;)
Hadde du slik brun utflod lenge da..?
Testet negativt i dag, så jeg har egentlig gitt opp håpet..
 
Friskt blod nå i kveld, så nå er TR kommet...
 
De menssmertene jeg hadde har ikke vært her i dag. I dag igjen fikk jeg ved ett tilfelle en del brunrosa utflod..
Fatter ikke dette helt jeg.. Skjønner jo dette med at kroppen kan ha bruke tid på å rette opp i syklusene og slikt etter p-pillestopp, men bruker man å ha sånn utflod da..?

For noen år siden når jeg gikk på p-piller hadde jeg problemer med at det virket som jeg skulle få mensen en uke før jeg fikk det. Hadde brun/rosa utflod i varierende mengde i opptil en uke før mensen slo til. Var også sånn i opptil en uke etter at mensen egentlig var ferdig. Var hos legen pga dette da det var litt kjedelig å ha "mensen" i tre uker og bare en uke som var helt ren. Legen mente det måtte være hormonene fra p-pillene som gjorde dette. Jeg syns det var rart siden jeg hadde gått på de i flere år og så kom dette plutselig, men ho sa det var sånn som kunne skje.
Jeg sluttet da på pillene i håp om at dette skulle gi seg. Det ble bedre etterhvert, men det tok laaang tid. Ble jo en del hormonkrøll fordi jeg sluttet på pillene også så regner med at det var derfor det ikke forsvant med det første.
Jeg syns det du beskriver er veldig likt de "førblødningene" som jeg hadde før det ordentlige mensen kom. Siden du har sluttet på pillene så skjer det en del hormonelle forandringer i kroppen din og da er det ikke unormalt at kroppen reagerer på dette. Så tror det er ganske normalt. Ikke å holde på lenge sånn som jeg gjorde, men litt endringer i syklusen.

Sent from my SGP311 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp