Gravid Bh

Hva med en slags treninga BH som gir litt ekstra støtte? Selv har jeg ikke dette problemet. Fyller så vidt en b cup og blir sjeleglad om den blir overfylt for å si de sånn :)
Foreløpig har jeg bare funnet én trenings bh som gir støtte, og den kostet 700 kr.:wtf: Jeg har elendige pupper som er vanskelige å finne BH til. Men takk for tips.:)
 
Er det noen som har tips til billige bh'er i litt større str? Bruker til vanlig 70-75 G-H avhengig av merket. Nå er det for lite, så jeg må nok ha I eller J. De er egentlig ikke så store, så jeg synes det er trist at jeg ikke kan kjøpe undertøy på vanlig butikker som hm, kappahl og slikt.

Synes det er så kjipt å bruke flere tusen kr på noen bh'er som bare vil passe en kort stund.

De trenger ikke være pene eller komfortable, bare de er billige. Om noen har tips, blir jeg superglad.

Jeg har ca samme størrelse som deg, og sist svangerskap prøvde jeg virkelig ALT! Det jeg endte på som fungerte desidert best var noen supergode, myke, men med god støtte, fra en butikk i Oslo, Lalina. Kan finne linken til den. Brukte flere tusen kr hvor alt bare ble feil. Men så fant jeg denne (som koster kanskje 400kr), og bare kjøpte flere av den. Funker gull.
 
http://lalina.no/produkter/639/

Ignorer den smått dømmende teksten som står der. Damene på butikken virker hyggelige [emoji85][emoji23]
Tusen takk! Ikke så ofte jeg er i Oslo, men kanskje jeg skal ta turen og pløye undertøysbutikker.

Måtte bare flire av teksten. Sånne pupper fikk jeg da de vokste fram over to netter i 7. klasse. Dessuten handler det vel om hormoner og ikke type bh når det kommer til hvordan brystene endrer seg under svangerskap og barseltiden.
 
Tusen takk! Ikke så ofte jeg er i Oslo, men kanskje jeg skal ta turen og pløye undertøysbutikker.

Måtte bare flire av teksten. Sånne pupper fikk jeg da de vokste fram over to netter i 7. klasse. Dessuten handler det vel om hormoner og ikke type bh når det kommer til hvordan brystene endrer seg under svangerskap og barseltiden.

Ja, teksten er temmelig dust [emoji38] men håper du finner noe der.
 
Back
Topp