Gravid Bh

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei dere flotte oktober damene;)

Er førstegangs gravid så håper noen har gode tips til meg her:)

Jeg begynner å merker stort på at BH ikke passer så godt lenger og tenker at det er på tide å kjøpe inn noe slags gravid Bh som kan være litt mer behagelig (har veldig såre bryst) og som jeg forhåpentligvis kan bruke litt lenger. Og kanskje til og med etter en fødsel? (krysser fingrene for at spiren holder ut)

Er litt usikker på hva som er best å kjøpe siden jeg er så tidlig i graviditeten enda 5+2 og har lest at brystene nok kommer til å fortsette å forandre seg veldig igjennom svangerskapet.

Noen som har gode tips til hva som kan være greit å kjøpe?
 
Syntes Cubus sine enkle er utrolig gode, og bruker bare de når jeg er gravid.. de koster 200, så er ikke gale pris heller :D de går også opp i litt større størrelser, mine er 85D
Mine er svart, og en ‘nude’, med en liten sølvdings i midten. Vet ikke hva modellen heter, men de er helt fantastisk
 
Syntes Cubus sine enkle er utrolig gode, og bruker bare de når jeg er gravid.. de koster 200, så er ikke gale pris heller :D de går også opp i litt større størrelser, mine er 85D
Mine er svart, og en ‘nude’, med en liten sølvdings i midten. Vet ikke hva modellen heter, men de er helt fantastisk

Takk for tips, jeg er også ca85D (tror jeg) så de skal jeg sjekke ut!;)
 
https://m.ebay.com/itm/Maternity-Pr...hash=item3d2c86ee45:m:msRe-3AiRkc7b2n64vFq8Kg
Kjøpte denne sist graviditet, de er kjempe deilig, ikke bøyle i heller[emoji4]

Takk for tips:thumleft ebay liker vi!

Eneste jeg kanskje er litt bekymret for er om jeg kanskje kommer til å vokse ut av denne typen ganske raskt:confused005

Kanskje denne typen er bedre å bruke etter fødsel når man vet litt bedre hvilken størrelse man trenger under ammingen? Har du noe erfaring på det kanskje?xsmile9
 
Takk for tips:thumleft ebay liker vi!

Eneste jeg kanskje er litt bekymret for er om jeg kanskje kommer til å vokse ut av denne typen ganske raskt:confused005

Kanskje denne typen er bedre å bruke etter fødsel når man vet litt bedre hvilken størrelse man trenger under ammingen? Har du boe årfaring på det kanskje?xsmile9
Nå har jeg ganske små erter til vanlig, så jeg brukte M idenne når jeg var proppa med melk, så ville kjøpt noen str større [emoji4] men veldig deilig å gå med når den er for stor også. Men har du store, så er den gjerne litt feil [emoji4]
 
Nå har jeg ganske små erter til vanlig, så jeg brukte M idenne når jeg var proppa med melk, så ville kjøpt noen str større [emoji4] men veldig deilig å gå med når den er for stor også. Men har du store, så er den gjerne litt feil [emoji4]

Hmm, nei det er ikke godt å si. Skal hvertfall sjekke ut e-bay. Har ikke kommet over tanken på å kjøpe slikt der engang:wacky: blir så mye annet å tenke på når man er fersk gravid:rolleyes:


Jeg sliter litt med å finne gode bher til vanlig så det å skulle ta stilling til at brystene endres under svangerskapet synes jeg ble litt vanskeligo_O

Godt å ha et forum å spørre på:Heartpink
 
Hmm, nei det er ikke godt å si. Skal hvertfall sjekke ut e-bay. Har ikke kommet over tanken på å kjøpe slikt der engang:wacky: blir så mye annet å tenke på når man er fersk gravid:rolleyes:


Jeg sliter litt med å finne gode bher til vanlig så det å skulle ta stilling til at brystene endres under svangerskapet synes jeg ble litt vanskeligo_O

Godt å ha et forum å spørre på[emoji813]pink
Nei, er ikke så lett å vite [emoji4] de sier vell ca 2 str opp? De har hvertfall mye billig på ebay, så det går fint med kjøp og kast[emoji6]
 
Har 80-85 D/E til vanlig, så når jeg har gravid og ammepupper er det kappahl sine ammebher som er best

Takk for tipset:thumleft jeg bruker til vanlig D cup og synes det er super vanskelig å finne gode bher, så det å skulle finne nå som de skal vokse synes jeg ble enda vanskligere:rolleyes: men da skal jeg ta turen innom kappahl også å teste de!
 
Er det noen som har tips til billige bh'er i litt større str? Bruker til vanlig 70-75 G-H avhengig av merket. Nå er det for lite, så jeg må nok ha I eller J. De er egentlig ikke så store, så jeg synes det er trist at jeg ikke kan kjøpe undertøy på vanlig butikker som hm, kappahl og slikt.

Synes det er så kjipt å bruke flere tusen kr på noen bh'er som bare vil passe en kort stund.

De trenger ikke være pene eller komfortable, bare de er billige. Om noen har tips, blir jeg superglad.
 
Er det noen som har tips til billige bh'er i litt større str? Bruker til vanlig 70-75 G-H avhengig av merket. Nå er det for lite, så jeg må nok ha I eller J. De er egentlig ikke så store, så jeg synes det er trist at jeg ikke kan kjøpe undertøy på vanlig butikker som hm, kappahl og slikt.
Prøv de på kappahl :) de er i str s/m/l/xl så de kan nok passe ;)

Synes det er så kjipt å bruke flere tusen kr på noen bh'er som bare vil passe en kort stund.

De trenger ikke være pene eller komfortable, bare de er billige. Om noen har tips, blir jeg superglad.
 
Er det noen som har tips til billige bh'er i litt større str? Bruker til vanlig 70-75 G-H avhengig av merket. Nå er det for lite, så jeg må nok ha I eller J. De er egentlig ikke så store, så jeg synes det er trist at jeg ikke kan kjøpe undertøy på vanlig butikker som hm, kappahl og slikt.

Synes det er så kjipt å bruke flere tusen kr på noen bh'er som bare vil passe en kort stund.

De trenger ikke være pene eller komfortable, bare de er billige. Om noen har tips, blir jeg superglad.
Sniker fra prøvere, er i samme situasjon selv til vanlig, og har egentlig bestemt meg for sportsbh og kjøpe billig på nett, så jeg har noen fra wish som jeg har kjøpt for å se hvordan de er i virkeligheten, så tenker jeg bestille fler fra samme sted senere om de er bra :p vanskelig nok å finne størrelsen min som det er
 
Sniker fra prøvere, er i samme situasjon selv til vanlig, og har egentlig bestemt meg for sportsbh og kjøpe billig på nett, så jeg har noen fra wish som jeg har kjøpt for å se hvordan de er i virkeligheten, så tenker jeg bestille fler fra samme sted senere om de er bra :p vanskelig nok å finne størrelsen min som det er
Så lurt. Jeg kan dessverre ikke gå med noe annet enn spilebh'er. (For alles sikkerhet)Men skal sjekke ut om jeg finner str min på wish. Takk for tips. Men om de sportsbh'ene er gode må du gjerne gi et vink på hvilke de er.
 
Hva med en slags treninga BH som gir litt ekstra støtte? Selv har jeg ikke dette problemet. Fyller så vidt en b cup og blir sjeleglad om den blir overfylt for å si de sånn :)
 
Back
Topp