Gratulerer

Gartner

Glad i forumet
Gratulerer!!!
Du får kr 0 i bidrag.....


Det var det NAV skulle ha skrevet øverst i brevet om bidrag.
Vet hvertfall nå at bf skal få være med å betale noen av de store tingene til snuppa!!

Det er så bra å vite at de kan stikke p..... hvor de vil, lage barn og slippe unna alt ansvar, og ikke betale en krone. Og i stedet for å jobbe, sitte hjemme på rompa, ikke gjøre en dritt, men likevel få  penger. Hurra!!! Kommer nok aldri til å komme noe bridrag fra den kanten. Til det er det for behagelig å sitte på rompa....




Forbranna i dag?  JA!!!!
 
hmm. skal det gå ann det da?? trudde alle aleinemødre hadde rett på bidrag uansett, skal jo være 2 om utgifter til barna. jeg får fra nav for bf har ikke penger til å betale meg
 
bidragsforskudd på hele 660 kr får jeg...
 
Det er fult mulig å slippe unna hee barnebidraget ja dersom du ikke tjener over ett vist beløp...
Og kjenner jeg denne karen godt nok, så kommer han seg ikke ut i jobb igjen. til det er han for glad i å sitte hjemme å gjøre ingenting...
 
Usj, han hørtes ut som en herlig kar!!![>:][>:][>:]

Håper for din og småen sin skyld at han tar seg sammen!!!
 
Mener du kan klage på avgjørelsen fordi han KAN og BURDE tjene mer.
Er i hvert fall mulig for samværsforelder å klage på at bostedsforelder BURDE ha inntekt, og dermed få lavere bidrag - mener å ha lest et eller annet sted at jeg har lest om det motsatte også.
Altså - "frivillig" arbeidsløse kan bli ilagt bidrag basert på at de BURDE ha en viss inntekt.
Er ikke sikker - ville hørt med NAV.
Høres uansett fryktelig irriterende ut, ja. [>:]
 
ORIGINAL: Minerva

Mener du kan klage på avgjørelsen fordi han KAN og BURDE tjene mer.
Er i hvert fall mulig for samværsforelder å klage på at bostedsforelder BURDE ha inntekt, og dermed få lavere bidrag - mener å ha lest et eller annet sted at jeg har lest om det motsatte også.
Altså - "frivillig" arbeidsløse kan bli ilagt bidrag basert på at de BURDE ha en viss inntekt.
Er ikke sikker - ville hørt med NAV.
Høres uansett fryktelig irriterende ut, ja. [>:]


Ja mener jeg leste noe slikt og i de info papirene jeg fikk om bidrag i dag... Ring nav!![;)]
 
Betale må de.....
 
ORIGINAL: Minerva

Mener du kan klage på avgjørelsen fordi han KAN og BURDE tjene mer.
Er i hvert fall mulig for samværsforelder å klage på at bostedsforelder BURDE ha inntekt, og dermed få lavere bidrag - mener å ha lest et eller annet sted at jeg har lest om det motsatte også.
Altså - "frivillig" arbeidsløse kan bli ilagt bidrag basert på at de BURDE ha en viss inntekt.
Er ikke sikker - ville hørt med NAV.
Høres uansett fryktelig irriterende ut, ja. [>:]


Han går hjemme på rehabilitering, men han har ikke jobbet siden jeg ble sammen med han i 2005. Vet ikke om de kan gjøre noe med det før han er ferdig med rehabiliteringen. Resultatet av det blir vel at han bare får uføretrygd etterpå, og da står det på det samme.
Han tjener så pass mye mindre enn meg at de mener han ikke skal betale noe...
 
Back
Topp