Gratulasjonstråd

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Her kan man kommentere og skrive gratulasjoner til de som har født. :Heartred

For at vedkommende skal få varsel, så quote innlegget som hun har skrevet i fødelisten og lim det inn på denne tråden. Veldig hyggelig om denne kan bli aktiv❤
 
Navn på barnet: Erik
Dato født: 13.mars 2017
Uke: 37+4
Termin: 2.april 2017
Klokken: 21.44
Kjønn: Gutt
Vekt: 3000 gram (avrundet fra 2996 g)
Lengde: 50 cm
Hodeomkrets: 33,5 cm
Forløsningsmetode: Vaginalt
Smertelindring: Lystgass siste 15 min (fødselen varte rundt en time)
Link til fødselshistorien: Ikke laget
Bilde: Kommer eventuelt senere :)

Gratulerer! :happy::)
 
Tusen takk for det. :) Vi storkoser oss på barsel, men håper å få reise hjem i morgen eller på lørdag. Han er litt dysmatur (liten for alderen) og slapp, pluss gulsott og hatt lett feber, så de ville ha oss her noen dager ekstra. Må si jeg gleder meg veldig til å komme hjem til jentene. ❤️ Pappaen dro hjem til jentene i går, så nå flotter Erik og jeg oss alene på familierom (fikk heldigvis beholde det selv om mannen dro, da det ikke var så mange på barsel). Melka holder på å komme for fullt, så nå er puppen omtrent dobbelt så stor som hodet til babyen..! :eek: Men normaliserer seg vel snart. :p

Masse lykke til med innspurten til dere! :)
 
Gratulera so mykje!! :)
 
Gratulerer så mye [emoji173]
 
Tusen takk for det. :) Vi storkoser oss på barsel, men håper å få reise hjem i morgen eller på lørdag. Han er litt dysmatur (liten for alderen) og slapp, pluss gulsott og hatt lett feber, så de ville ha oss her noen dager ekstra. Må si jeg gleder meg veldig til å komme hjem til jentene. [emoji173]️ Pappaen dro hjem til jentene i går, så nå flotter Erik og jeg oss alene på familierom (fikk heldigvis beholde det selv om mannen dro, da det ikke var så mange på barsel). Melka holder på å komme for fullt, så nå er puppen omtrent dobbelt så stor som hodet til babyen..! :eek: Men normaliserer seg vel snart. :p

Masse lykke til med innspurten til dere! :)



Så fint navn han har fått [emoji173] Satser på at han er frisk og rask til hjemreise så fort som mulig. Nyt tiden og babyen din.[emoji173]
 
Navn på barnet: Winter
Dato født: 16.mars 2017
Uke: 37+4
Termin: 5.april 2017
Klokken: 19:39
Kjønn: Jente
Vekt: 2865 g
Lengde: 47 cm
Hodeomkrets: 32 cm
Forløsningsmetode: Vaginalt
Smertelindring: TENS maskin (kan virkelig anbefales)
Link til fødselshistorien: skriver senere [emoji6]
Bilde: må vente noen dager for hun er så blå [emoji23]



Hamasita!!! Grattis!!! Åååh yay [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye, Hamasita :D :D [emoji173]
 
Navn på barnet: Winter
Dato født: 16.mars 2017
Uke: 37+4
Termin: 5.april 2017
Klokken: 19:39
Kjønn: Jente
Vekt: 2865 g
Lengde: 48 cm
Hodeomkrets: 32 cm
Forløsningsmetode: Vaginalt
Smertelindring: TENS maskin (kan virkelig anbefales)
Link til fødselshistorien: skriver senere [emoji6]
Bilde: må vente noen dager for hun er så blå [emoji23]

Gratulerer! :-D
 
Back
Topp