Gratulasjonstråd

Gratulerer alle dere som allerede har blitt foreldre til deres små nurk [emoji4][emoji173]
 
Gratulerer alle dere:)!!!! Så heldige dere! Håper alt står bra hos dere, kos dere masse med den lille!
 
Navn på barnet: Elsa Margrethe
Dato født: 01.02
Født i uke:39+3
Termin:08.02
Kl.12.34
Kjønn:jente
Vekt:3255
Lengde:49
Hodeomkrets:34
Forløsningetode:vaginal
Smertelindring:lystgass
Førstegangsfødende....

Gratulerer med første (!?) februar-baby! :)
 
Gratulerer så mye til dere som allerede er i mål! :Heartred
 
Navn på barnet: Kasper

Dato født: 24.01.17

Født i uke: 38+6

Termin: 04.02.17

Klokken: 21.11

Kjønn: Gutt

Vekt: 3026 g

Lengde: 47

Hodeomkrets: 33

Forløsningsmetode: Vaginalt (fødte i bilen med pappa som jordfar)

Smertelindring: Ingen

Gratulere så mye! Fødsel i bilen er samboers store skrekk :p

Må bare spørre, men du trenger ikke å svare: Var det dere som var på nyhetene? Det var to par i Stavanger-området som fødte i bilen i på samme dag? :)
 
Gratulere så mye! Fødsel i bilen er samboers store skrekk :p

Må bare spørre, men du trenger ikke å svare: Var det dere som var på nyhetene? Det var to par i Stavanger-området som fødte i bilen i på samme dag? :)

Tusen takk :) Ja, det stemmer.. Jeg var hu som fødte på motorveien i bilen ;) Går helt fint at du spør og du er ikke den første :p Hehe..
 
Tusen takk :) Ja, det stemmer.. Jeg var hu som fødte på motorveien i bilen ;) Går helt fint at du spør og du er ikke den første :p Hehe..

Var bare så spesielt at jeg beit meg merke i den saken :D Igjen, gratulere så mye :)
 
Tusen takk :) Ja, det stemmer.. Jeg var hu som fødte på motorveien i bilen ;) Går helt fint at du spør og du er ikke den første :p Hehe..

Wow, heftig for far da :) Gratulerer så mye. Alt har gått fint? Har tenkt på deg, og om du hadde født enda ;)
 
Wow, heftig for far da :) Gratulerer så mye. Alt har gått fint? Har tenkt på deg, og om du hadde født enda ;)

Tusen takk :) Vært litt lite aktiv her etter fødsel, så har ikke tilgang på skjult lenger [emoji85] Alt gikk veldig fint og er så glad for å ha han her i armene mine [emoji173]️ Det gikk så fort at jeg tror vi begge ikke rakk å tenke før etter han var ute. Hadde bare tre pressrier og etter det var han ute [emoji5]
 
Gratulerer alle som har fått bebisene sine :)
I morgen skal jeg settes igang en uke på overtid.
Endelig skal jeg bli ferdig og få møte datteren min [emoji173]

Masse lykke til[emoji173][emoji257] nyt de første øyeblikkene med henne[emoji173][emoji64]
 
Back
Topp