Gratis vareprøver og pakker:)

M

Moderator Tone

Guest
Nå er det snart så dere kan hente alskens pakker og vareprøver! Tenkte jeg skulle lage en oversikt over hva man kan hente her :) Fyll gjerne på hvis dere vet fler :)

Gratis nesle barnegrøt (vareprøve) via gjerrigknark.no

Gratis smokk fra MAM via gjerrigknark.no

Babybox (apotek1)

Gratis bleiebøtte

Gavepakke fra Liberoklubben

RIMI barnepakke

Vareprøve fra HiPP

Life babypakke

For andre relevante tilbud osv se DENNE siden hos gjerrigknark.no :)




NB! DENNE ER KUN FOR DE SOM BOR I GRENLAND: Gratis tøybleier
 
Får ikke til å bestille fra Rimi. De har bra pakker, men jeg bestilte til nummer en og får visst bare en derfra selvom det er tre år siden
 
Får ikke til å bestille fra Rimi. De har bra pakker, men jeg bestilte til nummer en og får visst bare en derfra selvom det er tre år siden
Bestill i pappaen sitt navn:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Ej fer ikke til å bestille libro sin, he fått den før da men d e no lenge sida...
 
Ej fer ikke til å bestille libro sin, he fått den før da men d e no lenge sida...
Kommer ikke libero sin automatisk dersom du oppdaterer profilen in i liberoklubben med at du venter ett barn til??

Håper det iallefall, jeg har bare gjort det :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Jeg får beskjed på RIMI at jeg allerede er registrert. Det er jo veldig rart da, iom at vi ikke har rimi her så jeg bestilte aldri pakke derfra til første.. Dessuten har jeg fått ny adresse,nytt tlfnr,nytt navn og ny mail siden den gang.. Haha :p
 
:gen014
Har hentet Apotek1-pakken, den var veldig fin. Savnet baree prøver på ammeinnlegg..
 
Jeg finner ikke igjen mailen fra Life.. Jeg har bestilt der, men har ingen ide om hvor mailen har blitt av.
Noen som vet om denne også kommer med hentelapp i posten?

Jeg fikk forresten med Ammeinnlegg jeg også i apotek1 sin boks.
 
Back
Topp