Gratis babypakker

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Er det noen som har bestilt eller hentet ut noen babypakker? Jeg hentet Babybox fra Apotek 1 og ble positivt overrasket, for det var mange store/fulle vareprøver og ikke bare single prøvepakker. Jeg har også bestilt Rema sin og bleiebøtte fra Barnas Hus, men ikke hentet enda.

Hva har dere bestilt?
 
Har bestilt og hentet fra apotek1, rema og kiwi :) enig i at apotek1 sin var veldig bra! De andre var også fine[emoji4] har også fått bleiebøtte med på kjøpet fra barnevognhuset, men usikker på hvor mye den blir brukt. Har ikke gjort dette før[emoji12]
 
Har bestilt og hentet Apotek1 og Rema sine :) Ble positivt overrasket! Det var mange fulle pakker i begge og kjekt med forskjellige merker/typer så man kan teste ut litt. Har ikke giddet å jakte på Kiwi sin, bryr meg ikke om stellevesken.

Har også fått gratis bleiebøtte på Babyshop.
 
Rema 1000 og Apotek1 er hentet ut. Likte de godt. :)
 
Mangler kiwi her. Håper de får inn igjen snart!

Mest fornøyd med apotek 1 sin! Men husker fra sist at kiwi var bra? Tror det [emoji14]
 
Jeg har hentet fra Rema og Apotek 1. Supert at man får gratis pakker :D Har også bestilt fra Kiwi for flere uker siden, men de har ikke hatt inne når jeg har vært innom. Håper egentlig på en ny pakke snart da vi allerede har kjøpt stelleveske :p
 
Har hentet på Rema1000 og Apotek1 i dag. Fikk to på apoteket da jeg spurte pga tvillinger. Null problem! [emoji3] Syns apotek1 sin var best med masse nyttige produkter. En del bra ting i rema1000 sin også.
Nå venter vi bare på at kiwi skal starte igjen
 
Har hentet på Rema1000 og Apotek1 i dag. Fikk to på apoteket da jeg spurte pga tvillinger. Null problem! [emoji3] Syns apotek1 sin var best med masse nyttige produkter. En del bra ting i rema1000 sin også.
Nå venter vi bare på at kiwi skal starte igjen
Årh! Og jeg som ikke gadd å prøve meg en gang på om jeg kunne få to... nå kan jeg angre.
 
Årh! Og jeg som ikke gadd å prøve meg en gang på om jeg kunne få to... nå kan jeg angre.

Hehe, ja det kan du nå [emoji13] Meeeeen kanskje mannen din kan registrere seg og hente en pakke til?
 
Back
Topp