Grapefrukt juice

Imagine

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Men hva gjør man ikke for fruktbarheten?

God tirsdag :-)

Vedlegg

• 1378282274176.jpg
    1378282274176.jpg
    98,9 KB · Visninger: 101
Jeg synes grapefrukt er godt jeg :) er generelt veldig glad i sure ting da

off, prøvde en slik juice en gang jeg og, men får det ikke ned. Droppet fint den, få heller bli gravid ved hjelp av andre kjerringråd

Blæh! Den juicen der er helt grusom! :eek: Drakk den forrige pp, men droppa den denne gangen. Jeg har nok el-slim uten den, så da klarer jeg meg helt fint uten den styggedommen der. :p
Men krysser for at den gjør underverker for deg! ;)

Hva med å spise avokado da? :)
Avokado,eggeplomme og pepper i ovnen på 200grader i 12 min. Det er sååååå godt!! :)

Er tanken at man må drikke hele syklusen, eller bare rundt EL? :)

Du skal drikke den under de fruktbare dagene, etter hva jeg har forstått, for å forsterke fruktbarheten. hihi

Du skal drikke den under de fruktbare dagene, etter hva jeg har forstått, for å forsterke fruktbarheten. hihi

Perfekt. Da kjøper jeg det i morgen. Venter EL på fredag. :)

ImageUploadedByBV Forum1378233789.067285.jpg

Da er kveldsmaten klar hvert fall. Hadde avokado, men nå fikk jeg veldig god grunn til å spise den!!! :)

Da skal det handles avocado og juice her også ja! :) Vet ikke om jeg har smakt grapefruktjuice før jeg? Men avocado er jo namnam! :)

Jeg synes grapefrukt juice er veldig surt. Godt blandet sammen med litt appelsinjuice eller så er det bare å svelge unna og holde seg for nesa. :-)

Begynner bli vant med smaken, men mannen mener den snaker løvetann! Haha ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det sånn at grapefruktjuice og avocado kun er bra i noen perioder av syklusen? Er det noen tid man ikke bør ha det i seg? Eller er det bra uansett?

Løvetann? Har han smakt på løvetann han da? :D

Tror jeg velger å drikke den som den er. Er ikke så glad i appelsinjuice, så da blir det bare verre for min del tror jeg :p

He he.. om du har plukket løvetann og senere hatt fingrene i nærheten av nunnen ? Aner ikke jeg.. haha

Drikk i vei :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp