Grå avføring

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva kan forårsake dette?
Og når bør man evnt kontakte lege for en sjekk?

Det jeg klarer å google meg frem til er galleproblemer, men er det andre ting som kan forårsake det? :)
 
Er det på baby hadde jeg nok ringt med en gang. Det selv om det vedvarer, har vart en stund eller ved smerter.
 
På deg eller baby eller barn?
Kan der være noe man har spist? Andre plager?
Er du usikker så ringer du legevakt ;)

Er det på baby hadde jeg nok ringt med en gang. Det selv om det vedvarer, har vart en stund eller ved smerter.
Frøkna på snart 2 år. Ingen andre plager som vi merker, bortsett fra at hun ikke vil bæsje. Men det har hun ikke villet en god stund, for hun liker ikke bæsj i bleia. Ikke spist noe utenom det vanlige.

Hun har vært i god form ellers bortsett fra litt vondt/ubehag i magen i forkant, men det er normalt.
 
Frøkna på snart 2 år. Ingen andre plager som vi merker, bortsett fra at hun ikke vil bæsje. Men det har hun ikke villet en god stund, for hun liker ikke bæsj i bleia. Ikke spist noe utenom det vanlige.

Hun har vært i god form ellers bortsett fra litt vondt/ubehag i magen i forkant, men det er normalt.
Jeg ville ringt legevakt, eller lege i morgen. De kan ta en prøve, og eventuelt sjekke Galle veiene.
 
Hva kan forårsake dette?
Og når bør man evnt kontakte lege for en sjekk?

Det jeg klarer å google meg frem til er galleproblemer, men er det andre ting som kan forårsake det? :)
Ville kontaktet lege, og latt dem avgjøre om det er noe eller ikke
 
La legen avgjøre om det bør sjekkes
 
Eneste jeg veit som kan gi det er for mye malt (på baby). Så jeg ville nok ringt legen med en gang
 
Hvordan går det?
Formen er super. Har ikke vært noe mer på do, men tenkte at jeg ringer og spør om den fortsatt er slik ved neste bæsjebleie. For de vil vel sikkert ha en avføringsprøve evnt.
Ellers så skal jeg til legen selv på mandag, så kan jeg snakke med han om det da.
 
Hvordan har bleiene vært i dag?
 
Hvordan har bleiene vært i dag?
Det vet jeg ikke enda. Har ikke sett henne i dag bortsett fra en time på morgenen :(
Hun og pappaen har vært på vift hele dagen og ikke kommet hjem enda. Men har ikke hørt noe om det da.
Og skal ikke se bortifra at hun ikke har bæsjet. Kan fort gå et par dager imellom.
 
Hvis neste bæsj også er slik ville eg kontakta lege med en gang, vet dessverre ikke hva det kan være.
 
Hun har ikke bæsja i dag, men har snakket med en oversykepleier om det (familie), som sa at så lenge formen er bra så er det uansett ikke noe akutt. Og at vi fint kan se det an litt, så da nevner jeg det for legen på mandag og hører hva han tenker :)
 
Snakket med legen i dag, og så lenge allmenntilstanden var bra og det ikke kom flere ganger så noterte han det bare. Men om det skulle gjenta seg over flere dager så blir det sjekket. Kunne være en virusinfeksjon sa han.

Hun var på do i går, og da så avføringen normal ut igjen og formen er fortsatt normal :)
 
Back
Topp