Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er skeptisk til å kjøpe til babyen der. Men enkelte ting som går an å vaske skikkelig går nok fintAngående Ebay, det finnes jo utrolig mye billig der. Er dere skeptisk til kjemikalier og slikt i tøyet, eller vil et vask ta det? Har kjent sterk lukt på en del jeg har kjøpt til meg selv fra Kina og lignende land.
Jeg tenkte å sjekke pris på vogn og sånt derNoen som har tenkt på handle utstyr i svergie? Virker som enkelte av de store tinga kan være endel billigere der
Desember 2014
Bruker App
Tenkte å sjekke pris på vogn der hvertfall Vet at Emmaljunga kan være en del billigereNoen som har tenkt på handle utstyr i svergie? Virker som enkelte av de store tinga kan være endel billigere der
Desember 2014
Bruker App
Hvilken vogn er det snakk om?Den vogna jeg vil ha er ikke spesielt bedre pris på i sverige. Men skal kjøpe mi fra ebay. Venninna mi har gjort det med bra resultat.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Stemmer det, varer under 200 kroner er moms og tollfritt. På toll.no kan du regne ut hva pris for varen blir hvis den koster over 200 kroner. (Frakt teller ikke med i denne prisen.)Men det er vel slik at men ikke kan kjøpe for mere en 200 kr fra utlandet?