Gode tilbud og rabatter

Sunn90

Flørter med forumet
Januarlykke 2019
Hei.
Nå som var har vært på OUL (jente:D) kjenner jeg at det virkelig begynner å klø etter å handle og planlegge.
Vi ønsker å gjøre dette så billig som mulig, og har tenkt at vi skal prøve å spre innkjøpene utover høsten så vi slipper alt i desember/januar.

Tenkte kansje derfor vi kan tipse hverandre om vi kommer over gode tilbud på nettbutikker/butikker? :D

Ser noen har kjøpt bilstol til 40%, og emmaljunga til 30%. Får ikke med meg sånne tilbud jeg :p :)
 
Ville følgt med litt på Finn.no om det er noe utstyr dere kunne kjøpt brukt også [emoji5]

Jeg har bare «falt over» tilbudene, men hjelper å se litt på nettsidene og kanskje abonnere litt på dem [emoji2]

Men kommer jeg over noen tilbud så skal jeg legge dem til her [emoji5]
 
Anbefaler å legge inn varsel på Prisjakt.no på ting du kunne tenke deg, så får man varsel når prisen går ned.
 
Anbefaler å lagre søk på Finn.no på ting dere skal kjøpe. Da får du opp varsel når det blir lagt ut for salg i det distriktet dere velger. Vi har gjort kjekke bruktkupp på finn. Både vogn, bedside crib, adapter til bilstol, bilstol m. base, bilstolpose er kjøpt brukt. Sparer penger og miljø :) skal også kjøpe stellebord, vippestol, og bæresele på finn etterhvert.
 
Hei.
Nå som var har vært på OUL (jente:D) kjenner jeg at det virkelig begynner å klø etter å handle og planlegge.
Vi ønsker å gjøre dette så billig som mulig, og har tenkt at vi skal prøve å spre innkjøpene utover høsten så vi slipper alt i desember/januar.

Tenkte kansje derfor vi kan tipse hverandre om vi kommer over gode tilbud på nettbutikker/butikker? :D

Ser noen har kjøpt bilstol til 40%, og emmaljunga til 30%. Får ikke med meg sånne tilbud jeg :p :)
Veldig smart å spre utgiftene :)
Kan jo ønske dere babyting i julegaver også ;)
 
Back
Topp