God morsdag.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Alle mødre og kommende mødre. Gratulerer med morsdagen.

Markerer dere?

Jeg venter på at alle ungene skal våkne. Så skal jeg få kort. Jeg fikk blomster i går for mannen var blitt fortalt at de måtte vannes så han mente det var best jeg fikk den.
 
Gratulerer med dagen alle fantastiske mødre :)

Her markeres ikke dagen. Glemt å kjøpe boller har jeg også (og har ikke gjær). Jaja, blir vel å se på OL da :p
 
Vi markerer ja men i år gjøres det annerledes
Vi pleier å gjøre det på morni gen men i år blir det på kvelden
 
Gratulerer til alle mødre :) Her skal vi i grunn `bare` bake fastelavensboller og være hjemme :happy:
 
Gratulerer med dagen til alle fantastiske mammaer! :)
 
Grattis med dagen :)

Vi pleier å samles hos foreldrene mine hver mor- og farsdag, hele min side. Ungene tegner en tegning til meg og kommer med en gave. I år fikk jeg blomster og en bok :)
 
Gratulerer alle sammen! Vi har hatt omgangssyke denne helga både mannen min og jeg, så hverken han eller jeg orker å bake noe som helst, men dattera vår (den eneste med matlyst) fikk skolebrød fra bensinstasjonen. :)

Også fikk jeg gave hun hadde laget i barnehagen ❤️
 
I tillegg til blomster i går og kort i morges hadde ungene også en gave. Mannen som har handlet med dem. Og det var sjokoladetrøfler, Jacobs utvalgte konfekt. Lakris og after eight.

Deilige greier jeg skal koooooooose meg med. Utover våren.
 
Vi markerer ikke noe spesielt, kanskje når sønnen vår blir litt eldre (1år nå). Fikk en genser og en strømpebukse i går da hi var på senteret av pappa'n, det synes jeg var koselig :)

I dag har vi tatt en tur på bondegård og spiste vafler og drakk te/cola der !
 
Gratulerer med dagen till alle dere fantastiske mødrer.
Her har meg og barnen laget kake och eg brukte min fina kakefat og Gissa vad mannen klare gjøra med den akurat idag. Miste hela fatet på golvet knuse i mangen biter:(. Får væl ønska meg en ny
 
Gratulerer med dagen ja [emoji4]

Vi markerer ikke disse dagene spesielt mye. Varierer fra år til år også.

Men lagd fastelavensboller i dag da.
 
Gratulerer med dagen alle sammen! Her markerer vi alt av dager ;)
 
Back
Topp