Glukosebelastning

I dag er det min tur til å ta test. Begynte 0830. Smakte ikke veldig godt akkurat, men det gikk ned:) Gleder meg til mat og drikke om 1,5 time! :p

Lykke til og håper verdiene er bra :)
Og når du er ferdig så nyt en velfortjent frokost [emoji7]
 
Blir kvalm bare eg tenker på den greia. Er spent på om jeg noen gang hadde klart det igjen...
 
Måtte dere forresten betale for å ta glukosebelastning? Altså for drikke utstyr osv.
 
Måtte dere forresten betale for å ta glukosebelastning? Altså for drikke utstyr osv.

Måtte det sist, men det sa de ikke noe om, så fikk faktura [emoji58][emoji58][emoji58]
 
Måtte det sist, men det sa de ikke noe om, så fikk faktura [emoji58][emoji58][emoji58]

Dem sa det til meg å at jeg ikke skulle, men i dag dukka det opp en faktura på pasientsky og e-posten min.
 
Næh orker ikke styret. Skal heller betale de nesten 300kr og være ferdig med det.

Jeg sa fra peneste kontroll at det hadde vært fint å få det opplyst så jeg slapp fakturagebyr.. Var det som irriterte meg :p
 
Dem sa det til meg å at jeg ikke skulle, men i dag dukka det opp en faktura på pasientsky og e-posten min.

300kr??? Da har de glemt å krysse for at konsultasjonen er svangerskapsrelatert. Send en melding knyttet til fakturaen på PasientSky og spør hvor mye du egentlig skal betale...
 
Hadde visst sett feil. 186kr stod det.
 
Back
Topp