Glukose test

Jeg fikk en sånn ferdigblandet greie som smakte godt.

Tror det er ytterst få steder du må ha med selv, da får du isåfall beskjed om det.
 
Føler jeg har fått litt dårlig informasjon om dette fra fastlegen min. Jeg antar at jeg må ta denne, da jeg er over 25 år og førstegangsfødende. Pluss at jeg hadde bmi på 26 før jeg ble gravid. Bestiller man time hos fastlege? Og det er uke 24 som er best å ta testen?
 
Føler jeg har fått litt dårlig informasjon om dette fra fastlegen min. Jeg antar at jeg må ta denne, da jeg er over 25 år og førstegangsfødende. Pluss at jeg hadde bmi på 26 før jeg ble gravid. Bestiller man time hos fastlege? Og det er uke 24 som er best å ta testen?
Ja da bør du nok ta den :)
Jeg sa bare til kontordama på legekontoret at jordmor ba meg ta testen, så satte hun opp time :) Det er fra uke 24 hvertfall, vet ikke hvor lenge man kan drøye den :)
 
Føler jeg har fått litt dårlig informasjon om dette fra fastlegen min. Jeg antar at jeg må ta denne, da jeg er over 25 år og førstegangsfødende. Pluss at jeg hadde bmi på 26 før jeg ble gravid. Bestiller man time hos fastlege? Og det er uke 24 som er best å ta testen?

Jeg fikk beskjed av jordmor om å bestille time selv, mellom uke 24 og 28! Så skal når jeg er 24+1, vil bare bli ferdig med det[emoji5]
 
Back
Topp