Glukose/ sukker i urin.

Cilie09

Flørter med forumet
Hei.
Er det flere som har utslag på glukose/sukker i urin uten at dette har hatt noen betydning?
Hadde 2+ hos fl, og tok en kontroll to dager etter med 1+.
Har tatt glukosebelastning tidligere (æsj!) og blodsukker var fint.

Har enda (snart 2 uker siden) ikke hørt noe fra fl ang dette. Blir litt bekymret for at barnet i magen skal bli stor....Var på tilvekstkontroll og i følge jm var barnet ca 2 kg som er normalt. (Er 33 uker på vei)
 
Jeg hadde utslag for glukose i urin da jeg var gravid. Tok belastningstest, men det ga ikke noe utslag :)

Tok belastningstest tidligere pga alder. (Nye regler, må ta test etter 35 år). Alt var fint da. Ikke hatt noe utslag tidligere.
Må vel bare roe ned og tenke at det ikke er noe farlig...
Takk for svar! :)
 
Tok belastningstest tidligere pga alder. (Nye regler, må ta test etter 35 år). Alt var fint da. Ikke hatt noe utslag tidligere.
Må vel bare roe ned og tenke at det ikke er noe farlig...
Takk for svar! :)
Skjønner! Har ikke erfaring med svangerskap når man er over 35 år, da jeg selv var 23 :) du må selv ta en avgjørelse om du føler deg vel med å ikke ta glukosebelastning. Masse lykke til videre uansett!
 
Skjønner! Har ikke erfaring med svangerskap når man er over 35 år, da jeg selv var 23 :) du må selv ta en avgjørelse om du føler deg vel med å ikke ta glukosebelastning. Masse lykke til videre uansett!

Jeg har tatt belastning tidligere i svangerskapet etter krav fra jm. :) Den var fin da.
Fl min ringte i ettermiddag, skal levere ny prøve og ta nye blodprøver i morgen. ;-) Får bare krysse fingrene.

Tusen takk! :)
 
Back
Topp