Glidelås - Voksi urban

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Vet dere fine mammaer om jeg har sjans til å få byttet min Voksi Urban som glidelåsen ble ødelagt på idag...når jeg ikke har kvittering/garanti?
Posen er kjøpt brukt, men såvidt brukt...

Tusen takk for svar!!
 
Det var problemfritt for meg, i hvert fall. :) Hadde med posen og orginalposen bare, fikk tilgodelapp på 1999 jeg (de var utsolgt for posen). 
 
Hvis det er av den første typen som kom ut så går det nok veldig bra! Det var nemlig noe problemer med de glidelåsene... Jeg fikk ny med en gang :)
 
Vi fikk ikke ny.
var der først en gang, da ''reparerte'' de den, men gikk sunn igjen etter 2 dager, var tilbake på butikken men de bare ''fiksa'' det igjen som ble ødelagt dagen etter, Så ringte vi å hørte om vi fikk ny hvis vi kom en gang til, og de sa ja. (grunnen til at vi ringte først var pga at btikken ligger nesten en time unna og vi orket ikke en tur til med bare ''reparasjon''. Men da vi kom dit fikk vi ikke ny pose, pga at hn hadde bare 3 igjen, og de måtte hun ha for å selge, hun mente vi skulle komme tilbake etter noen dager da hn fikk nye poser.

Så det trenger ikke være bare enkelt å få ny heller.. Vi hadde heller ikke kvitteringen, så vi måtte inn på nettbanken å skrive ut kontoutskrift som bevis på at vi hadde handlet der. Så vi endte opp med tilgodelapp og handlet pose ett annet sted.

Det syns jeg var dårlig kundeservise.
 
vi fikk bytte uten kvittering :)
 
vi fikk bytte uten kvittering :)
 
Dere som fikk byttet uten kvittering! Hvor lenge siden hadde dere kjøpt posen? Vi kjøpte vår på høsten 2009, og den ble ødelagt nå..
 


Unnimamma91 skrev:
Dere som fikk byttet uten kvittering! Hvor lenge siden hadde dere kjøpt posen? Vi kjøpte vår på høsten 2009, og den ble ødelagt nå..


Byttet den inn i høst, ble kjøpt tidlig 2009. 
 


Unnimamma91 skrev:
Dere som fikk byttet uten kvittering! Hvor lenge siden hadde dere kjøpt posen? Vi kjøpte vår på høsten 2009, og den ble ødelagt nå..


Bytta høsten 2010, kjøpte posen høsten 2008 
 
Back
Topp