Glemte en progynova tablett. Krise?

H-40483649

Flørter med forumet
Hei
Vi skal ha fryseforsøk så jeg tar progynova, 2 på morran, 1 om kveld. Tar de kl 10.00 og 22.00. I dag (dag 8) tok jeg morgendose kl 10.00 men kl 13.30 skjønte jeg at jeg tok bare en tablett istedenfor 2...så da i panikk tok jeg den andre.. var det dumt? Er alt ødelagt? :D sitter i panikk nå :D Leste litt på nettet og hvis jeg har skjønt riktig så burde det ikke ha noe å si. Ikke veldig lett å få tak i Riksen i dag, så jeg får ikke spørre de.Noen som har erfaring med glemte piller?
 
Nå telte jeg hølene på pille brettet og det ser ut at jeg har tatt en for mye faktisk......Så da lurer jeg på om at jeg tok rette dosen på morran men glemte det og tok en ril i pa ikk midt på dagen.Ahhhhhh, sku vørt så lett dettteeee! Håper å ta en for mye ikke har noe å si
 
Nå telte jeg hølene på pille brettet og det ser ut at jeg har tatt en for mye faktisk......Så da lurer jeg på om at jeg tok rette dosen på morran men glemte det og tok en ril i pa ikk midt på dagen.Ahhhhhh, sku vørt så lett dettteeee! Håper å ta en for mye ikke har noe å si
Neida, slapp bare av, viktigste er at du tar det over tid.
 
Uff takk, skal prøve å ikke tenke på dette. Må kanskje kjøpe meg sånn pillebrett på apoteket med dosering. Har kontrolltime på riksen i morgen, så håper de også sier at det går bra
Dosent. Veldig hendige. Jeg tok morgen og kveld så da kunne jeg legge klart for to uker i slengen
 
Back
Topp