Gleder du deg til permisjon?

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Eller er du redd for å kjede deg og bli ensom, eller for at det blir mye å ta igjen/sette seg inn i når du skal begynne å jobbe igjen? Har du noen venninner/kjente som har permisjon samtidig?
 
Jeg gleder meg.
Mest fordi jeg er så utrolig lei jobben for tiden.
Tror nok jeg kommer til å kjede meg ganske fort når vi har kommet inn i rutiner. Men det får gå.
Min mor er pensjonist, så om det blir krise kan jeg dra en del til henne. :)
Har ingen venninner som skal ha barn nå, men mange med 1åringer.
Jobben blir helt fin å komme tilbake til. Vi jobber med å rydde opp i oppgaver, så der blir det nok lettere å komme tilbake enn det var å starte for mange år siden :)
Mest bekymret for om far kommer til å kjede seg mye hjemme når det er hans tid egentlig..
 
Har vært hjemme nesten hele svangerskapet uansett pga svangerskapskvalme først og kort livmorhals nå. Så får ikke jobbe. Har begynt å venne meg til hjemmetilværelsen, så egentlig gleder jeg meg bare til de kommer ut og vi får startet det nye familielivet vårt. Sambo skal være hjemme med oss de første 3 mnd, så det blir egentlig helt knall tenker jeg [emoji5]
Har en kollega/nabo som er hjemme med en liten tass nå, så vi kan trille sammen en del.
Også tror jeg ikke det blir noe stort problem å komme tilbake i jobb neste vinter. Kanskje jeg syns det blir deilig å starte igjen tilogmed.
 
Har vært hjemme nesten hele svangerskapet uansett pga svangerskapskvalme først og kort livmorhals nå. Så får ikke jobbe. Har begynt å venne meg til hjemmetilværelsen, så egentlig gleder jeg meg bare til de kommer ut og vi får startet det nye familielivet vårt. Sambo skal være hjemme med oss de første 3 mnd, så det blir egentlig helt knall tenker jeg [emoji5]
Har en kollega/nabo som er hjemme med en liten tass nå, så vi kan trille sammen en del.
Også tror jeg ikke det blir noe stort problem å komme tilbake i jobb neste vinter. Kanskje jeg syns det blir deilig å starte igjen tilogmed.

Det håper jeg også at jeg kommer til å gjøre.
At det blir fint å dra på jobb igjen :)
 
Jeg gleder meg veldig til permisjon :) Jeg hadde nok gjort det uansett men at det er helt uholdbart på jobb hjelper jo litt på. Jeg vil helst være hjemme så lenge som mulig og tror jeg kommer til å synes at det blir vanskelig og begynne å jobbe igjen.

Jeg har heldigvis en jobb hvor vi er mange som gjør ca. det samme og jeg trenger ikke ofre jobben en tanke mens jeg er borte. Det bør gå greit å komme tilbake også.
 
Jaaa, gleder meg. Går ut i permisjon i desember og har masse tid til å bake Julebakst :happy::happy:
 
Jeg ser frem til å være permisjon og få pause fra jobb men passe på å holde kontakt med jobben.
Håper å få bedre kontakt denne barselgruppa enn den forrige jeg hadde.
 
Jeg er sykemeldt, så gleder meg bare til fødselen nå. Kjedelig å gå hjemme selv om jeg har nok av ting å fylle dagene med :p Føler jo at man bare går å venter egentlig. Alt virker så lite viktig når man vet at man snart skal få en liten baby :) Gleder meg til permisjonstid etter fødsel da :D
 
Jeg gleder meg veldig til permisjonen! Er ganske lei av jobb og ting som skjer på jobb om dagen, og det er veldig mye stress der. Savner å kunne fokusere hodet på det viktige i livet nå. Litt redd for å kjede meg, men med husbygging og andre kjente som også får barn cirka samtidig, og med foreldre og svigerforeldre som antagelig vil se mest mulig til barnebarnet, går det nok fint. Ny bil får jeg også, så da blir det lett å komme seg rundt. :)
 
Jeg gleder meg skikkelig til permisjonen! Med førstemann var jeg bekymret for om jeg kom til å kjede meg, men stortrivdes! Og så gleder jeg meg til ukene før permisjon, med jule og babyforberedelser:) har ganske mange rundt meg som er i permisjon samtidig, om ikke hele tiden isllefall deler av tiden:)
 
Gleder meg veldig mye til permisjonen! Mest pga det er så mye stress og kav på jobben. Skal bli godt å slippe å tenke på den kjenner eg! Også gleder eg meg (mest av alt) pga da er det ikke lenge til eg får møte prinsen :Heartbigred:Heartblue
 
Jeg gleder meg veldig til permisjon! Om formen er fin så blir det å rusle rundt hjemme å pusle med førjuls-kos. I tillegg har to venninner som skal ha i oktober, så da tenker jeg at jeg kanskje reiser bort på "øvelse" der ;)
 
Gleder meg veldig! Tror det blir ekstra koselig da det er desember, julestemning og juleforberedelser :)
 
Back
Topp