Gjette kjønn - UL bilder

Ser ingenting her dessverre. En skal være ganske heldig med bildet for å få en godt synlig nub i riktig vinkel :)

Er vell vanskelig når begge skal være med[emoji1]
 
Jeg sniker også fra september tråden, for er veldig nysgjerrig på dette med kjønn selv.. Var på tul i uke 12, og da var hun som tok ultralyden veldig sikker på kjønn, men jeg stoler ikke helt på det selv da det var så tidlig.. Hva tror dere det er? Og så lurer jeg på resultatet fra dere andre som har vært på OUL nå, stemte kjønn med det dere fikk beskjed om på TUL, eventuelt det som ble tippet her?

*Bilde slettet
 
Last edited:
Jeg sniker også fra september tråden, for er veldig nysgjerrig på dette med kjønn selv.. Var på tul i uke 12, og da var hun som tok ultralyden veldig sikker på kjønn, men jeg stoler ikke helt på det selv da det var så tidlig.. Hva tror dere det er? Og så lurer jeg på resultatet fra dere andre som har vært på OUL nå, stemte kjønn med det dere fikk beskjed om på TUL, eventuelt det som ble tippet her?
Jeg syns det ser ut som jente [emoji4] Vi fikk vite kjønn i uke 12+2 og det stemte [emoji3]
 
Jeg sniker også fra september tråden, for er veldig nysgjerrig på dette med kjønn selv.. Var på tul i uke 12, og da var hun som tok ultralyden veldig sikker på kjønn, men jeg stoler ikke helt på det selv da det var så tidlig.. Hva tror dere det er? Og så lurer jeg på resultatet fra dere andre som har vært på OUL nå, stemte kjønn med det dere fikk beskjed om på TUL, eventuelt det som ble tippet her?
Gjetter jente :)
Fikk ikke vite noe kjønn på tul, men.. Hadde magefølelse på gutt - og de sa gutt på oul ;)
Så, noe magefølelse?
 
Jeg sniker også fra september tråden, for er veldig nysgjerrig på dette med kjønn selv.. Var på tul i uke 12, og da var hun som tok ultralyden veldig sikker på kjønn, men jeg stoler ikke helt på det selv da det var så tidlig.. Hva tror dere det er? Og så lurer jeg på resultatet fra dere andre som har vært på OUL nå, stemte kjønn med det dere fikk beskjed om på TUL, eventuelt det som ble tippet her?
Jente tipper jeg :)
 
Var jente vi fikk beskjed om også, så stemmer med det dere tipper ;) Jeg hadde egentlig troa på gutt frem til TUL. Vi har to gutter fra før og jeg klarer ikke helt å tenke at det kan være noe annet, men nå har jeg jo jentefølelse da. Men tror liksom ikke helt på det alikevel. Ønsker meg jo veldig en liten jente da, så litt redd for å bli skuffet på OUL, om det er lov å si det.. o_O Hadde hun sagt at det ble gutt hadde jeg nok ikke tvilt på det et sekund ;) Men det må nevnes at skuffelsen varer nok ikke lenge, for jeg vet at jeg blir like glad i en liten lillebror :Heartblue
 
Last edited:
Var jente vi fikk beskjed om også, så stemmer med det dere tipper ;) Jeg hadde egentlig troa på gutt frem til TUL. Vi har to gutter fra før og jeg klarer ikke helt å tenke at det kan være noe annet, men nå har jeg jo jentefølelse da. Men tror liksom ikke helt på det alikevel. Ønsker meg jo veldig en liten jente da, så litt redd for å bli skuffet på OUL, om det er lov å si det.. o_O Hadde hun sagt at det ble gutt hadde jeg nok ikke tvilt på det et sekund ;) Men det må nevnes at skuffelsen varer nok ikke lenge, for jeg vet at jeg blir like glad i en liten lillebror [emoji813]blue
Helt lov å føle en viss skuffelse. Ofte kan vel skuffelsen egentlig være fordi det ble noe annet enn forventet :)
 
Var jente vi fikk beskjed om også, så stemmer med det dere tipper ;) Jeg hadde egentlig troa på gutt frem til TUL. Vi har to gutter fra før og jeg klarer ikke helt å tenke at det kan være noe annet, men nå har jeg jo jentefølelse da. Men tror liksom ikke helt på det alikevel. Ønsker meg jo veldig en liten jente da, så litt redd for å bli skuffet på OUL, om det er lov å si det.. o_O Hadde hun sagt at det ble gutt hadde jeg nok ikke tvilt på det et sekund ;) Men det må nevnes at skuffelsen varer nok ikke lenge, for jeg vet at jeg blir like glad i en liten lillebror :Heartblue

Er i egentlig samme situasjon som deg så er veldig spent. Jordmor sa det lignet jente og alle andre sier det ligner jente. Har en gutt fra før. Skal på oul om 13 dager.
 
Hva tror dere damer? ;-)
Dette var på tul uke 11. Privat. Er i uke 18 nå og oul neste uke :)
 

Vedlegg

  • IMG_5778.jpg
    IMG_5778.jpg
    38,8 KB · Visninger: 65
Last edited:
Hva tror dere damer? ;-)
Dette var på tul uke 11. Privat. Er i uke 18 nå og oul neste uke :)
Har du i 2D..? :) vanskelig å se vinkelen på nuben der [emoji14]
 
Ja har det :)
Jeg også synes det... blir ikke klok. Håper å få se noe mer sikkert på oul :)
 
Hei jenter:)
Trenger ett par øyne som kan dette:)
Er dette ett tydelig bilde på kjønn?
02c77490a210addf7840e6611e379b4d.jpg
 
Det ble tatt nå i uke 19+5:) de sa gutt på denne oul, men fikk beskjed om jente kort tid før dette:)
 
Hei jenter:)
Trenger ett par øyne som kan dette:)
Er dette ett tydelig bilde på kjønn?
02c77490a210addf7840e6611e379b4d.jpg

Det ble tatt nå i uke 19+5:) de sa gutt på denne oul, men fikk beskjed om jente kort tid før dette:)
Såpass sent gjelder jo ikke nubteorien. Da er en tut, en tut. Og jeg synes det ligner en liten tut [emoji14]
 
Back
Topp