Gir du barna dine tran?

Nei. Begge fikk d - vitamin dråper til det var nesten 1. År. Deretter gjelder et godt kosthold.
 
Nei vi prøvde det i en periode når hun var mindre men hun gulpet og ødela alt av tepper og klær så vi gikk over til d vitamin dråper:)
 
Ja her går vi i kjøleskapet med en gang vi kommer ned om morgningen :)
 
Mine eldste får pr i dag omega splash, babyen er fire uker i dag så vi burde begynt med tran. Jeg vurderer å vente en uke, hun tar antibiotika i ei uke til nemlig og tenker at jeg ikke skal rote til det at hun er så flink å ta medisinen med å gi henne tran på sprøyte også.

Begge de andre fikk tran som babyer og i noen år, både vanlig og med sitronsmak, de har vært gjennom en lang periode med sånne omega fisker av gele og o alle fall mellomste en periode på d dråper for hun gulpet/kastet opp mye. Langt.
 
Nei, her er det andre ting som må til, skjer ikke at tran konmer inn i mitt hus.
 
Nei men får d-vitamindråper. Får se om vi prøver når han har bikket året om vi prøver tran
 
Nei.
Fikk d-vitamin dråper og nå får hun velge mellom vitaminer eller sanasol.
 
Ja hun får tran og sanasol hver kveld før hun legger seg. :)

Hun fikk D-dråper som baby, for da gulpa hun så fælt. Men begynte med tran da hun var ett år.
Obs: både tran og sanasol gir dobbelt av anbefalt dose av vitamin A, D og E.
Det skal veldig mye til å få for mye av spesielt Vitamin D.. Anbefaler heller at du gir tran og multivitaminmikstur du får kjøpt på apoteket. Var det Rikshospitalet anbefalte oss..
 
Nei, men hun får Sanasol, neste vinter skal hun få d vitaminer i tyggetablett tenker jeg :)
 
Nei eldste spyr både flytende og kapsler bare rett opp igjen og lillebror er en skikkelig gulper så det er uaktuelt. Han får d - dråper da.
 
Eg "svikta" nok litt der med førstemann. Han hata det, så eg ga opp, kanskje litt for fort. Gomla vitaminbjørner no då, om det hjelper.
Får prøve hardare med nestemann ;-)
 
Tran kommer ikke inn i huset her altså. D-tråper den første tiden. Så går det igrunn i Biovit frem til de heller vil ha vitaminbjørner :)
 
Nei. Men han elsker fisk så blir endel av det heldigvis
 
De får eye-Q. Det er helsekostprodukt.. Som tran, bare enda mer fettsyrer/omega3 og Omega6.
 
Ja, barna får vanlig tran og vi voksne tar kapsler.
 
Back
Topp