Gikk du ned i vekt av å amme?

Nr.1 tok av 25 kg. Medregnet baby, vann o.l Ammet kronisk, men fikk i meg litt lite mat.
Nr. 2 Tok nesten ikke av noe. Men hun var mindre interessert i å spise. Sluttet selv rundt året.
Nr.3 Har allerede tatt av alt jeg la på meg pluss litt til. Har spist bedre denne gangen, men omtrent ikke vært utenfor døra de første 2 måneder. Det er 14 uker siden lillebror ble født.
 
Delammet med første og gikk ned alt på 2 uker. Nr 2 fullammet jeg og gikk akkurat ned til startvekt når jeg sluttet å amme. Fullammet også nr 3 og fortsatt sitter det 5 kg fra startvekt. Hun er nå over 2 år.
 
Nei, ble bare mer sulten av å amme :p Tok meg et år før jeg var tilbake der jeg var før jeg ble gravid.
 
Gikk bare opp 7,5 kg i svangerskapet, og da jeg veide meg i går etter 17 dager var 7 av de forsvunnet. Prøver å spise mye, men tydeligvis ikke nok..
 
Nei, jeg gikk opp begge gangene
 
Jeg gikk opp det baby med tilbehør veier i graviditeten, og var tilbake på startvekt etter 10 dager. Fullammer, men har ikke gått ned noe mer foreløpig (4 uker i dag) selv om jeg triller tur hver dag, så da er vel svaret nei, men lever i håpet:)
 
Ja, gikk ned de 8 forelskelseskiloene ;) svangerskapskiloene forsvant før eg reiste fra sjukehuset omtrent.
 
Ja, jeg raste ned fra 59 til 44 kilo. Hadde overproduksjon av melk. Heldigvis kom kiloene på igjen da jeg sluttet å amme:)
 
Oh yes, det rant av! Ikke bare av ammingen, men av at jeg aldri fikk sjansen til å spise noe. :p
Mannen måtte fysisk mate meg når han kom hjem fra jobb. :p
 
Ikke godt å si, om det var dårlig matlyst, trening, kosthold eller amming - eller en kombinasjon av disse men etter mitt 2.svangerskap rant all 8 kg av ila to uker, og etter en måned gikk jeg ned ytterligere 4 kg og endte opp under startvekta. Jeg delammet 50/50 forresten.
 
Jeg pumpet i mange måneder. Nei gikk ikke ned.
 
Ja, men innså ikke det før lenge etter :p
 
Back
Topp