Gikk du ned i vekt av å amme?

Det tror jeg. Gikk ned til det samme som jeg veide før graviditet etter 2 måneder hvis jeg husker riktig. Med en gang jeg sluttet å amme gikk jeg gradvis opp igjen og veier mer nå enn tidligere.
 
Tja, gikk ned det meste av gravidvekta, men var jo ikke bare amming. Trilleturer, trening, og prøvde å passe på kosten også etterhvert. :)
 
Ja gikk ned, men ikke så rart når småen skulle ammes konstant. Men gikk oppi vekt når jeg sluttet
 
Ja, dessverre. Har rast ned til langt under startvekten hver gang.
Nå sist gikk jeg ned 30 kilo på under 2 måneder. Tror det har litt med at jeg ikke får tid til å spise skikkelig også:)
 
Ja med første gikk jeg ned 10 kg på 6 uker og da lå jeg ikke på meg mer enn 4 kg i svangerskapet
 
Gikk ned noe, og det var helt greit.
 
Ja, veier nå mindre enn før graviditeten, men som nevnt over her har det nok også en sammenheng med lite tid til mat (og generelt dårlig matlyst)
 
Gikk ned alt jeg gikk opp i graviditeten rimelig fort, om det var pga amming har jeg ikke peiling på da jeg har ingenting å sammenligne med.
 
Jeg gikk ned i starten, så gikk jeg opp. Ble så sulten av ammingen. Nå passer jeg på hva jeg spiser og ser jeg går ned nå som jeg ammer igjen.
 
Back
Topp