Giftet du deg etter at du fikk barn?

Vi er forlovet. Men ikke giftet enda. Har to barn
 
Vi giftet oss før. Har enda ikke fått et barn, men nå er det endelig på vei (juli 2018) [emoji173]️
 
Jeg er av den gamle oppfatningen at jeg ville være gift før barn. Jeg synes det er viktig å kunne love seg helt til en person før en velger å sette barn til verden. Så her var det aldri snakk om barn før vi var gift [emoji4]
 
Er ikke gift enda, men har planer med tiden :D Vi tok omvendt rute og fikk barn først :p
 
Giftet meg 1 og et halvt år etter sønnen min var født, han var med i kirken og når vi skulle ta bilder, men ville ikke ha han med på festen da det ble servert alkohol og han var så liten at han skjønte ikke hva han gikk glipp av så han sov hos gudmoren sin. Moren hennes passet guttene til hun kom hjem fra bryllupet. Det gikk veldig fint:)
 
Giftet oss når eldste var rett over 2 år :)
Hu var med på vielsen og sjarmerte allr. Ro i rumpa hadde hu ikke og løp opp og ned trappa. Presten glemte faktisk hva han skulle si for han fulgte med på hu og lo. Var veldig søtt. Og idet vi skulle si JA. Ropte hu NEI. For da prøvde noen å holde hu litt [emoji23]

Men råsøt var hu. Ble med litt på festen og gikk hjem med mitt søskenbarn som passa hu for oss :)
 
Last edited by a moderator:
Giftet oss etter vi fikk vårt fellese barn.
 
Jepp. Eldste fikk se mamma og pappa giftet seg :) hun var 5 mnd da vi giftet oss. Snart 12 år nå [emoji54]
 
Giftet oss før :)
 
2 barn og forlovet
 
Giftet oss i tinghuset med en gutt på 3,5. Han var med på alt. Stor og fin fest med eget lekerom. Egne gaver til han og søskenbarna på plassene deres i lokalet. Så ble de hentet av barnevakter i nitida. Helt supert. Ventet med å gifte oss til han var så stor at det ikke var noe stress og ventet med nummer to til vi hadde gifta oss. Da ble dagen skikkelig bra. :)
 
Jeg er av den gamle oppfatningen at jeg ville være gift før barn. Jeg synes det er viktig å kunne love seg helt til en person før en velger å sette barn til verden. Så her var det aldri snakk om barn før vi var gift [emoji4]
Føler man gjør det når man får barn sammen. Da har man gått med på å gjennomføre et livsprosjekt sammen. Men jeg forstår poenget ditt.

Hos oss handlet det om tid og økonomi. Vi valgte å få barn mens vi var studenter for å ha friske besteforeldre. Hadde ikke råd til å gifte oss før vi var i full jobb.
 
Etter kirkebryllup "gikk i vasken" så endte vi hos byfogden ca 2 mnd før nr 2 ble født. Nr 1 var med på det hele.. Seremoni og et lite selskap ute på en restaurant! [emoji171]
 
Har en mann som sier han aldri skal gifte seg.. så her ble det barn først, eller bare barn kan man også si ;)

Ha ha. Har en sånn en selv. Eller, han proklamerte vel at han ikke så vitsen i å gifte seg.
Tror det var første uka vi var sammen. Og han mente det.

Jeg sa at det måtte være helt opp til han, men at jeg for min del var en ingen ring, ingen barn type.

Og siden jeg er mer sta og utholdende enn han, gikk han ned på kne til slutt gitt :joyful:
 
Ha ha. Har en sånn en selv. Eller, han proklamerte vel at han ikke så vitsen i å gifte seg.
Tror det var første uka vi var sammen. Og han mente det.

Jeg sa at det måtte være helt opp til han, men at jeg for min del var en ingen ring, ingen barn type.

Og siden jeg er mer sta og utholdende enn han, gikk han ned på kne til slutt gitt :joyful:
For seint :( har alt barn sammen :p men kanskje jeg burde finne en annen løsning :p
 
Back
Topp