Gifte seg før ein får barn?

Absolutt ikke!:) her giftet vi oss etter barna var komt..er jo ikke alle som ønsker og gifte seg heller:)
 
Nei! Vi har 3 barn, og er ikke gift. Usikkert om vi i det hele tatt blir å gjøre det ;)
 
For meg var det det, men jeg tenker ikke at alle må gjøre som meg.
 
Nei det syns jeg ikke er viktig. Det viktigste er at man er glad i hverandre. Jeg syns heller ikke at man skal gifte seg fordi man får barn. Å gifte seg handler om to mennesker som elsker hverandre, uavhengig av barn eller ikke.
 
Jeg er glad vi gjorde det sånn, men viktig er det jo ikke, så lenge man har tenkt gjennom ting og sørget for samboeravtale og denslags
 
Jeg er glad vi gjorde det sånn, men viktig er det jo ikke, så lenge man har tenkt gjennom ting og sørget for samboeravtale og denslags
Samme her :)
 
Ekteskap har ikke så stor betydning for meg. Det er for lett å skille seg.
 
For meg var det viktig, hva andre vil har jeg ikke noe med ;)
 
Jeg ville gifte meg med min mann fordi jeg elsker han, ikke pga vi skulle ha barn :)
 
Jeg vil gjerne gifte meg, men samboer er ikke helt på samme sted foreløpig. Er ikke viktig, men jeg vil gifte meg med mannen jeg elsker:) vi venter vårt første barn om 4-5 uker, så før barn blir det ihvertfall ikke. Da hadde det nok ikke blitt barn på meg heller:p
 
For meg var det viktig å være gift for at alle skulle ha likt etternavn
 
Ikke for meg, vil ikke gifte meg i det hele tatt :p Men skjønner selvfølgelig de som vil det :)
 
Var ikke så viktig for meg men når han først hadde fridd og vi hadde satt dato ble vi enige om å vente med barn til etter bryllupet for at jeg skulle slippe å være gravid under bryllupet. Endte allikevel at jeg var gravid da var giftet oss men såpass tidlig at jeg ennå ikke visste jeg var gravid.
 
Jeg ønsket ihvertfall å gjøre det, men alt blir ikke som man ønsker bestandig :)
 
Jeg sa alltid at jeg ville gifte meg før vi fikk barn. Mye pga jeg var syk, og ville vente med barn til jeg var frisk. Men og for min egen trygghet.
At vi ventet så lenge etter bryllup med barn er kun for at jeg skulle bli frisk. Hvis ikke hadde det nok blitt barn rett etterpå :)
 
Back
Topp