Gi barna belønning når de har vært hos lege og tannlege?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Får barna deres premie eller belønning av dere når dem har vært hos f.eks lege eller tannlege? Hva er premien? Får dem selv om dem ikke har vært "flinke" ?
 
Nei. De får premie hos legen/tannlegen.

Syns det blitt litt smør på flesk jeg da.

Men for all del. Hadde hu brukket en fot og det var veldig mye hu måtte gjennom hadde det stilt seg annerledes. Men for å være flink jente og åpne munnen eller la legen se i øret? Nei. Da får det holde med den leka hu velger seg ut hos de. Og hu er strålende fornøyd med de også
 
I hovedsak den de får av lege/tannlege.

Spesielle ting som de gruer seg til ekstra mye men må, og steder de ikke får premie (enkelte spesialister i hovedsak og der er det gjerne blodprøver) har jeg likevel belønnet utenom. Ikke noe dyrt
 
Hun fikk den gangen hun hadde fått sprøyte og boret. Da fikk hun en eske lego. Normalt får hun ikke mer enn det hun får hos legen.
 
Vi tar gjerne en is etterpå og går litt på senteret, men leker bruker eg ikke å kjøpe i den forbindelse.
 
De får hos legen og tannlegen. Men ellers ikke med mindre det er større ting de skal gjennom på sykehus feks. Sist fikk eldste en bamse når vi var på sykehus. Og fikk velge en premie på lekebutikken da vi var ferdig med en uke inn og ut av sykehus.
 
Ja det får hu. Hu har desverre arvet min tannlegeskrekk etter et forferdelig møte med tannlegen i en alder av 4 så vi smører på med fristelser[emoji23] sist fikk hu et blad og en ny kjole
 
Hu får som regel en ting av legen eller tannlegen. Yngste er for liten til å få ting derfra siden det kun er små deler osv. Hu fikk en ring på legevakta når lillebroren knuste tåneglen hennes og hu måtte bandasjeres osv.
 
Når det inkluderer blodprøver så får de velge seg ut en ting på lekebutikken til en Ok pris.
 
Nå skal det sies at premien fra legen/tannlegen ikke er så morro lenger da, går i lykketroll og viskelær, hu er 9 så det er ikke noe hu syns er stas lenger[emoji23]
 
Inntil videre så gir jeg ikke det, de får jo der så det holder tenker jeg.

Om det skulle være at de er tydelig nervøse eller gruer seg enormt for blodprøve eller noe annet så vil vi nok da eventuelt gi noe ekstra
 
Tja kommer ann på hvorfor vi er hos legen og hva som blir gjort. Men når eldste var mindre og vi var hos legen flere ganger i mnd, kunne vi gjerne gå bort på kiosken tanten jobbet og spise en is/pølse eller noe. Og når hu lå på sykehuset fikk hun Lego, bamse og blad for å fylle tiden når hun var opplagt til det.

Minste er for liten til å bry seg, men han har fått is ett par ganger når vi var på sykehuset i våres/sommer.
 
ja detvgjør han, hva andre tenker om det brur meg midt bak
Dvs han får etter lege og sykehusvesen seøv om han får premie der
 
Viss de har noen form får skrekk så ja, gi dem en belønning :)

Jeg husker jeg fikk Spice girls bilder (sånn pakke) når jeg var ferdig til tannlegen :)
 
Får ikke noe utenom det hun får av legen/tannlegen, men de gangene hun er til kontroll på sykehuset får hun en is i kiosken etterpå. Hun skal opereres i høst, da skal hun få en boks med Playmobil. Hun gruer seg veldig til operasjonen, og så er det greit at hun har noe å holde på med etterpå når hun skal være litt i ro [emoji4]
 
Back
Topp