Geminigirl :)

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP
Her kommer mine tester slik jeg lovte deg.
Den øverstE, 7DPO morgen -SÅ bilde 2 og 3 er fra 8DPO morgen så kveld og til slutt ingen tvil 9DPO.
Hel til slutt har jeg tatt en EL test bare for morro skyld 12DPO. som var positiv ;)
Du må zoome inn på noen av bildene for å se tydeligere !

Ser du så stor forskjell det er fra testene og dag til dag?
Og det er kun et fåtall som klarer å se testen fra dag 8,nesten ingen fra dag7.
Dag 9 derimot :)


































 
Tusen takk for bildene :) syns nå din første test var litt sterkere enn min da. I et annet forum er det ingen som kan se noe på testen min.

Men jeg får vel bare ta en ny test om noen dager og se om det er noen strek der. :)
 
Ingen årsak det,glad for å være til hjelp jeg :)

Syns du? Legger ved et bilde hvor jeg har markert streken-synes det ikke er så ulik din jeg da ;)
Kommer vel an på øye som ser også antageligvis :)

 
Ingen årsak det,glad for å være til hjelp jeg :)

Syns du? Legger ved et bilde hvor jeg har markert streken-synes det ikke er så ulik din jeg da ;)
Kommer vel an på øye som ser også antageligvis :)


Hmm ja. De Er ikke så ulike da! :p Men litt redd for å håpe for mye og evt bli skuffet. Kommer tilbake om noen dager jeg og da kan jeg fortelle om det er positiv eller negativ test ;)
 
Akkurat DET har jeg forståelse for kjære tvillingjente !

Håper på å se deg igjen med en superpositiv test og med et hurrainnlegg -og det kanskje på desemberforumet :):D

:signs003 :love7
 
Hvordan går det med deg ? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så snill du er! Det går bra, tok en test til i går morges (klarte ikke å la vær). Men testen var blendahvit "/ Jeg er heller ikke helt sikker på hvor lang syklus jeg har (men tror det er 30)

Jeg tok en EL-test den 5. april og den var positiv, så jeg regner det utifra den dagen og er da 9 dpo i dag. Planen er å ta en g-test dagen før IKM som er på torsdag 17.april :) Men har liten tro på positiv test "/
 
Aww,søteste du :hug003

Ettersom du ikke er helt sikker på IKM,så hadde jeg tatt min neste test da den 16,eller 17 for å være på den sikre siden ;) Så du tenker helt riktig altså :)
9DPO er jo tross alt veldig tidlig,tilhører sjeldenhetene at de fleste får pos test så tidlig i syklusen,
heller mer vanlig at man tester 11-14 dpo.

Ingen mens = HÅP

Ønsker deg maaaaasse lykke til om 2-3 dager :Heartred
 
Våknet kl 5 i dag og testet. Og som forberedt ble den negativ. Titta på den flere ganger, og noen ganger kunne jeg skimte noe (men helt sikkert "Ønskeskimting" eller innbilning) men de fleste gangene kunne jeg ikke se noe. Klarer heller ikke å se noe på bildet.

Og ikke nok med det har all vannet/oppblåstheten fra kroppen forsvunnet!! Jeg pleier å være skikkelig "blaskete" og "mensen-feit" helt til mensen kommer, men den har ikke kommet og jeg føler meg tynnere enn noengang! Haha :p Så skjønner ingenting jeg. Men det blir nok ingen desemberspire her...

Hva tror du da?


x5y4v8.jpg
 
Jeg ble veldig usikker så jeg brukte et fotoprogram jeg har med filter for å se nærmere på testen.

Ser du den bedre nå?
:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1397639671600.jpg
    1397639671600.jpg
    30,3 KB · Visninger: 49
  • 1397639686434.jpg
    1397639686434.jpg
    37,5 KB · Visninger: 34
Du har fortsatt noen dager til ikm da vennen ,blir noen hyperspennende dager fremover nå ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Du har fortsatt noen dager til ikm da vennen ,blir noen hyperspennende dager fremover nå ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kunne du markert streken for meg? Hvis du ser den? :p Ser visst ikke like bra som deg.. og er det ikke litt "juks" å bruke forskjellig lys for å få fram streken? Er det ikke slik at er det en strek så er det en strek. Og motsattt. ? :p

Men ja.. får vel se an i noen dager til da! Bare 2 dager til IKM :)
 
Våknet kl 5 i dag og testet. Og som forberedt ble den negativ. Titta på den flere ganger, og noen ganger kunne jeg skimte noe (men helt sikkert "Ønskeskimting" eller innbilning) men de fleste gangene kunne jeg ikke se noe. Klarer heller ikke å se noe på bildet.

Og ikke nok med det har all vannet/oppblåstheten fra kroppen forsvunnet!! Jeg pleier å være skikkelig "blaskete" og "mensen-feit" helt til mensen kommer, men den har ikke kommet og jeg føler meg tynnere enn noengang! Haha :p Så skjønner ingenting jeg. Men det blir nok ingen desemberspire her...

Hva tror du da?


x5y4v8.jpg


Jeg syns desverre den ser veldig negativ ut.. :( Men prøv igjen om noen dager :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Yes :)

Men ble veldig usikker altså,det må jeg innrømme! :think005

Vi får vite sikkert snart søteste :love2 Du har jo heldigvis noen tester igjen også hvis IKM ikke kommer på dagen :happy119
 
Yes :)

Men ble veldig usikker altså,det må jeg innrømme! :think005

Vi får vite sikkert snart søteste :love2 Du har jo heldigvis noen tester igjen også hvis IKM ikke kommer på dagen :happy119


Ja. Får se da!! :D Ellers er det jo ikke verdens undergang om det ikke klaffet denne gangen da.. passer vel litt bedre å få baby i januar enn midt i julestria :p Men håper jo fortsatt tr ikke dukker opp og en positiv test kommer snart :D
 
Back
Topp