Gaver dere ikke liker

Prøver å bytte de, ev gir de vekk. Desverre har en del havnet på lagring på loftet [emoji51]
 
Bytter dem. Er heldigvis skjelden et tema:)
 
Blir lagret eller gitt bort. Folk rundt oss er gode på å gi gaver som ikke kan byttes. En del av familien til mannen insisterer på gaver men får bsre søppel og ikke normalt å gi gaver til kusiner synes jeg. Jeg har 12 søskenbarn så er bare fjernt å gi hverandre tulle ting fordi hans kusiner har liten familie og får få gaver.
 
Kommer litt an på hvem jeg har fått dem fra. Er det familie/nære venner blir det beholdt/ryddet vekk. Er det litt mer perifert blir det gitt bort
 
Bytter. Mye hyggeligere at jeg får en gave jeg bruker enn at den blir liggende i et skap. Prøver å bytte til noe lignende det jeg fikk. Får jeg en bok, bytter jeg til en bok :)
 
Bytter de :)
 
Om det går å bytte. Så byttes det.

Har bare hendt en gang jeg har fått. Og det var ebay. Så den gikk i søppla da.... Jeg er fæl. Men hu som ga den er ikke sammen med broremann lengre uansett. Så hu vil aldri vite det [emoji23]
 
Bytter de, eller om det er noe som jeg tror noen andre jeg kjenner kommer til å like så sparer jeg på det og gir bort til de i bursdag eller neste jul :p
 
Fikk en strikket poncho med svigermor. Ikke bruker jeg poncho, og ikke var en spes fin.. MEN hun har brukt 3 mnd. På å strikke den med sine vonde armer. Det ligger SÅÅ mye omtanke og arbeid bak denne gava at jeg ble oppriktig rørt og takknemlig :) jeg kommer til å bruke den for å glede henne
 
Jeg bytter som oftest, men jeg har også noen gaver som jeg bruker når vi er sammen med dem jeg hat fått det fra, og som ligger innerst i et skap ellers i året:hungover: synes det er vanskelig å bytte gaver jeg vet er gitt i beste mening, men som kanskje ikke var helt min smak.
 
Jeg bytter som oftest, men jeg har også noen gaver som jeg bruker når vi er sammen med dem jeg hat fått det fra, og som ligger innerst i et skap ellers i året:hungover: synes det er vanskelig å bytte gaver jeg vet er gitt i beste mening, men som kanskje ikke var helt min smak.

Enig med deg i det ja.
Her blir ting som regel liggende til jeg gir det bort. Er det klær så bytter jeg bare om det er feil størrelse.
 
Byttes hvis det går an (og da tenker jeg på om det går an å fortelle vedkommende at den blir bytta)
 
Vi kvitter oss med dem, bytter, gir videre eller donerer, alt etter som hva det er og hvem det kommer fra.
 
Back
Topp