Gave til nybakt far

Jente24år

Glad i forumet
Jeg har lyst å kjøpe noe som jeg kan gi barnefar når babyen er født :) siden han har holdt ut med mine humørsvingninger i 9 mnd! :D vi har også vært sammen i 2 år to dager etter termin, så en liten gave i den forbindelse må også til :)
Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe?
Har lyst at det skal være litt «pappa-relatert» :) værtfall noe av gaven...
 
Jeg kjøpte til min mann en sånn kaffekopp med `verdens beste pappa` :) Har selv fått samme kopp med `verdens beste mamma` til morsdagen av mannen og ungene:)
 
Så koselig, syns alle forventer gave av mannen så liker at du heller vil gi noe[emoji5] hva med gavekort på babysvømming eller noe?[emoji5]
 
Så koselig, syns alle forventer gave av mannen så liker at du heller vil gi noe[emoji5] hva med gavekort på babysvømming eller noe?[emoji5]

Gavekort på Babysvømming syntes jeg var en kjempe fin idé, den trur jeg at jeg stjeler og kjøper til bf[emoji1305][emoji173]️
 
Mannen min fikk boka «baby - en bruksanvisning» av noen [emoji23]
f976b6cfdcbcf6cd3d420c8be2368869.jpg


Jeg ga ikke gave, og fikk heller ikke gave[emoji6]
 
Min mann fikk smykke for man med plass til inngravering hvor det står Stolt pappa på ene siden, og navn,fødselsdato, og årstall på den andre siden.
Også har jeg utvidet med ny dogtag for vært barn. Det falt så godt i smak, og satt han helt ut når jeg ga han det etter første barnet vårt. Jeg hadde leita lenge på en fin pappating :D Ble skikkelig stolt av meg selv :p

Nå skal jeg bare få inngravert siste for nå kommer det ikke flere barn etter Lille i magen :)
 
Gi ham en sånn "baby-bruksanvisning." De fleste foreldre ønsker seg det uansett. :p

(Vi ga hverandre ingenting.)
 
Back
Topp