Gave til barnehageansatte

Bkno8277882

Andre møte med forumet
Datteren min har nettopp begynt i barnehagen og jeg lurer på om det er vanlig å gi julegaver til de ansatte? Hva gir dere evt? Syns det er viktig å sette litt pris på hver enkelt [emoji4] men er det en vanlig ting?
 
Vi gir alltid julegaver til hver enkelt ansatt på avd. til gutta. Lager også et kort hvor jeg skriver egenskapene jeg setter pris på ved den enkelte og hva de betyr for barna mine, dette setter de veldig pris på. :) I fjor fikk de hjemmelaget karamellfudge som jeg la oppi et glass som storebror hadde malt på. Så pakket vi de pent inn. ☺️
 
Vi gir alltid julegaver til hver enkelt ansatt på avd. til gutta. Lager også et kort hvor jeg skriver egenskapene jeg setter pris på ved den enkelte og hva de betyr for barna mine, dette setter de veldig pris på. :) I fjor fikk de hjemmelaget karamellfudge som jeg la oppi et glass som storebror hadde malt på. Så pakket vi de pent inn. ☺️
Så utrolig fint gjort! Inspirerende! :)
 
Gir ikke julegave, men det gies gave på fellesen til alle ansatte ved sommer [emoji846] Vi ga gave til alle de ansatte på guttungen avdeling når han skulle slutte på den [emoji4]
 
Her blir det gitt på vegne av alle fra en felleskasse :)
 
De fikk julekort på avd. til jul.
Ga ikke gaver før han sluttet i bhg. Da fikk avdelingen et spill, så det var mer en gave til barna. De voksne fikk kort.
 
Vi blir veldig glade for gode håndkremer osv. Vi vasker oss ekstremt mye på hendene på en dag, så om vinteren får veldig mange ansatte tørr hud.

Hilsen ped leder.
 
Back
Topp