Gave til barnehageansatte

Tuppelura92

Glad i forumet
Mini har siste dag i barnehagen i morgen før sommerferie og oppstart i ny barnehage i august :( og tenker på gave til de ansatte i barnehagen, men usikker på hva :) noen forslag?
 
Det jeg setter mest pris på er kort med personlige ord, gjerne med bilde. Er så koselig å se på bildene og huske de flere år tilbake.

Ellers kan det jo være alt mulig. Tenkte du en til hver eller felles?
 
Det jeg setter mest pris på er kort med personlige ord, gjerne med bilde. Er så koselig å se på bildene og huske de flere år tilbake.

Ellers kan det jo være alt mulig. Tenkte du en til hver eller felles?
Ja, hadde jo gått ann det :) han har bare gått i barnehagen der i litt over ett år, og gått på samme avdeling ett år, men ble flyttet til den andre småbarnsavdelingen for et par mnd siden, så er i teorien to avdelinger jeg ønsker å kjøpe gave til, så det blir så sinnsykt mange gaver hvis jeg skal kjøpe til alle :p men hva om jeg kjøper en "goodiebag" med Twix, kjeks, sjokolade, druer, smågodt og annet småsnacks de kan ha med seg på pauserommet? :) er bare redd jeg overtenker også blir det bare teit å gi det fra seg :p vil jo faktisk gi noe de setter pris på, og ikke noe de bare kaster når de kommer hjem :p haha
 
18b7fae03a835d7b7ed275bdefc125a0

Her ble det lykkebobler og et personlig kort til de 4 damene
 
Back
Topp