Gave i babyshower!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva gir dere i gave når dere er invitert til babyshower? Gir dere gave kun til babyen, eller gir dere en gave til mor også?
Hva gir dere i gave? Klær? Leker? Utstyr? Dyre gaver?
Går dere sammen to eller flere om gavene, eller gir dere hver for dere? :)
 
Gir til både mor og barn, men gjerne type amminnlegg og sånn til mor [emoji6]
Strikker helst alt av gaver, lager bleiemotorsykkelkake og slenger med noe snop til mor [emoji16]
 
Har strikka noe til babyen tidligere og blir nok å gjøre det igjen neste gang (forutsatt at jeg har nok tid på meg [emoji6]).
Lager gjerne en lue, teppe og/eller jakke.
 
Har gitt klær, bleiekake og produkter til baby. F.eks olje, kremer.
 
Har gitt noe hjemmestrikka de gangene jeg har fått varsel i grei nok tid, og så kanskje en salve/krem eller noe sånt i tillegg. :) Ikke gitt så mye til mor da, men har bidratt med kaker til babyshoweret. :p
 
Gir strikkende plagg. Og blomster til foreldrene :)

Hvis det hadde vært en nær venninne hadde jeg kjøpt en fin gave til henne også.
 
Aldri vært, men ville nok gitt noe hjemmestrikk eller en fin ullbody til baby og noe velvære eller sjokoladegreier til mor.
 
Alt mulig.

Noen ganger har jeg gitt ting til babyen, en gang til bare mor (og babygave ved fødsel) og noen ganger begge deler. Både klær, leker og utstyr til baby. Pris kommer an på relasjonen. Noen ganger speiset på større ting, andre ganger kjøpt selv.
 
Ammeinnlegg i ull, klær til babyen, babynest. Kun vært på to, ikke så vanlig å ha det her :happy:
 
Back
Topp