gamle oldemornavn

Olaug
Oliane

Selma, Konstanse, Klara, Thelma, Solveig, Bjørgunn, Edel, Alette, Kaspara, Othilie, Augusta, Olivia, Milda, Adele, Kjerstine, Katrina[;)]

Oline, Torine, Tomine, Anne, Alma, Ingeborg, Ragnhild, Åse, Sigrid, Gunhild, Marie, Siri, Klara, Aslaug
[:D]

Olga
Ella
Olaug
klara
Hjørdis
Anna
Wilma
Kristianna
MArgrethe
Mali
Åshild
Åse
Borghild
Dagmar
Dagny
Lovise
Elsebeth
May
Brit
Astrid
Bjørnhild
Borgny
Sigrid
Sigrun
Synnøve
Sonja
Selma

Wilma, Othilie/Othelie, Selma, Augusta, Felicia, Nikoline, Antoinette, Sigrid, Ingrid..

Otine
Otilie
Oline
Oda
Eline
Elise
Selma
Aurelie
Alma
Ada
Ava

Jenny, Ingrid, Fernanda, Julia, Vilma, Alma, Petra, Petrine, Nikoline, Olava, Oline, Hanna, Henrikke, Fredrikke, Anna, Åsta, Asta, Bertine, Elise, Elma, Josefine, Klara, Rakel, Kornelie/Kornelia, Lilli/Lilly, Olivia, Selma, Telma/Thelma, Sigrid, Agnes, er jo så mange fine navn !!

Vår datter heter Jenny, nå leter vi etter en navn som passer til det. Vanskelig altså!

Jeg skulle hatt Signe i kombinasjon med et navn til om jeg fikk jente. Synes det er så fint, etter min mormor.

ORIGINAL: Fistik

Jeg skulle hatt Signe i kombinasjon med et navn til om jeg fikk jente. Synes det er så fint, etter min mormor.

ja, det er eit fint navn!

Josefine

Signe Louvise synes jeg er fint :)

ORIGINAL: lukkelita

likar gamle norske jentenavn....har du nokon på lager? som ikkje er altfor vanlege?

Petrikke
Petrikka
Petra
Olette
Olina
Petrine
Synnøve
Harriet

ORIGINAL: Fistik

Hadde en pasient ved et sykehjem en gang som het Signe Linnea, syns egentlig det er ganske så pent[:)]

Mine het hvertfall Inga og Gyda

ORIGINAL: Jane2

Oline, Torine, Tomine, Anne, Alma, Ingeborg, Ragnhild, Åse, Sigrid, Gunhild, Marie, Siri, Klara, Aslaug
[:D]

Bestemor-navn???
Hmm...

Back
Topp