Game of thrones abstinenser

Har ikke abstinenser, men gleder meg til ny sesong da [emoji4] Men finnes da så mye å se imellomtiden [emoji23] Jeg orker ikke se de på nytt derimot, selv om jeg elsker serien. Jeg blir bare så trist og sur når de dør en etter en mange av de jeg liker. [emoji23]
 
Ganske avslappet akkurat nå, men er nok fordi jeg ikke har sett siden de nyeste episodene ble lagt ut i fjor. Hadde jeg sett dem på nytt hadde jeg nok slitt fælt. ;)
 
Ja! Men har ikke sett på nytt, da tenker jeg bare mer på det. Ser jeg ikke på det så er det ikke noe jeg tenker på hver dag liksom [emoji14]
 
Jepp, begynte å lese bøkene :p
 
Alt for lenge å vente!
 
Jeg har ikke sett på nytt, rett og slett fordi jeg vet at jeg da blir uttolmodig. Husker hvordan jeg hadde det etter jeg hadde sett siste episode [emoji24] kommer ikke til å se det på nytt før det nærmer seg ny sesong [emoji5]
 
Jeg begynte å se det litt sammen med mannen da det først kom, men datt av tidlig i første sesong og kom aldri inn i det.
På sensommeren i fjor var det alt for varmt for en høygravid hval, så da bestemte jeg meg, en uke før termin, at jeg skulle se alle episodene :p
Lå i 7 dager og glana i timesvis hver dag og ble så sykt hekta. Heldigvis kom baby dagen etter jeg var ferdig med siste episode, så fikk jeg noe annet å tenke på :hilarious:
Men ja, gleder meg veldig til nye episoder!!
 
Jeg har faktisk ikke det! Det var kjipt da sesongen var slutt i fjor, men det går helt greit å vente nå. Har så mye annet å se på. :)
 
Abstinenser ja! [emoji85] skal lese bøkene igjen, og se alle sesongene enda en gang når det nærmer seg tiden for den nye sesongen [emoji16]
 
Back
Topp