Gallestein's smerter..

Hyssamaia!

Gift med forumet
Noe som hjelper mot det?[&o]

Har det nå.. ikke konstant men det kommer med gjevne mellomrom, så er det skikkelig inntenst i 5-10sek før det gir seg.. Faen så vondt..
 
Desverre ikke noe hjelp i meg,
men vil gi deg en klem og ønske god bedring.
Det hørtes ikke noe godt ut..
 
Takk.. er sattans så vondt.. heldigvis er det ikke kontinuelig nå[&o]
 
jeg føler virkelig med deg.... om en uke, er det nøyaktig ett år siden jeg opererte bort galleblæra mi, pga gallestein... Jeg hadde jevnt å trutt slike gallesteins anfall som det ble kalt, og jeg fikk skrevet ut voltaren stikkpiller som jeg tok med en gang jeg kjente noe til smerter, etter fem min så funket de.. men av og til var det 5 laaaange minutter... men har du vært hos legen med disse smertene eller..???
 
jeg har det nå [&:] ska inn på sjukehuset neste uke (heldigvis) men jeg har konstante smerrter i et par timer om jeg ikke tar smertestillende... Jeg har fått Voltaren stikkpiller 100mg av legen siden jeg ammer de funker etter ca 10-20minutt... Må ha resept på de da...
Håper du slipper å plages med det sånn som meg, jeg har sånna "anfall" hver dag og begynner bli rimelig lei[:-][:'(] 
 
Gooood bedring
 
Ketogan - får det av legen !!!!!! Vidundermiddel det [:D][:D][:D]
 
Har har ofte sånne "små" anfall. at jeg får kjempe sattans vondt i et par min bare. men det kan være en, to ganger i uka og sånn. t.o.m sjeldnere.. men nå har det vært.. *faen der kom det igjen[&o][:(]* sånne små anfall gjevnt og trutt de siste to timene.. varer heldigvis bare 5-10 sek nå. men kommer gjerne 1-2 ganger i minuttet... [:(]
 
Er også operert for gallestein. Var plaget med det i et års tid. Til slutt fikk jeg gallesteinsanfall av alt jeg spiste, så da fikk jeg operasjonen ganske kjapt...
 
Det eneste som jeg syntes hjalp, var Voltaren stikkpiller... Jeg måtte nesten ta en før hvert måltid.
 
Goooo bedring [:)]
 
huff ble operet for gallestein for ca 6mnd siden... For meg eskalerte det ganske raskt smertemessig... de første 5-6 gangene holdt det med 2x100mg voltaren for å få ting til å gå vekk... så hjalp ikke det lenger og jeg var innom noen andre piller som bare gjorde meg svimmel og ekstra kvalm i tillegg til å ha sykt vondt... tilslutt greide jeg somregel å holde det i sjakk med en kombinasjon av voltaren og paragin major (paragin preparat kan forøvrig gi ekstra gallesteinssmerter så obs osb)... Funket ikke dette havnet jeg på legevakten med et par voltaren sprøyter, noen buscopan sprøyter og petidin (morfin) sprøyter...  Irriterte meg hver gang at jeg alltid måtte gjennom samme leksa med voltaren og buscopan før de ga meg petidin spryta, for den funket velsignet fort...

Siste gangen jeg var inne før oprasjonen kom jeg krypende inn døra med sambo og baby på slep etter å ha vært på handling på kjøpesenter... da ga de meg 2 sprøyter med alt jeg nevnte over og du blit temmelig dopet, men legge meg akkutt inn fikk de ikke så lenge sprøyta virket...


Vil ikke kalle oprasjonen en lett avgjørelse heller, men er verd det med mye smerter... Jeg var også plaget med mye dårlig mage i lang tid før de skikkelige annfallene begynte (2-3år) og har tenkt på det som irritabel tarm, men dette har også gitt seg etter opprasjonen... HELDIGVIS
 
Back
Topp