Gåtur i minusgrader?

Oktobergutt18

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Flere som har voksi city sin vognpose? Hva bruker dere i denne når det er ca 5 minus ute? Syntes det er så vanskelig :p
 
Har ikke Sjekket det nå, men sist fikk jeg beskjed om å holde baby inne nå det var 5 minus eller mer
 
10 minusgrader har jeg fått beskjed om er grensen i forhold til babyens lunger. Min gutt er ganske varm av seg. Her har det vært et par minusgrader nå, jeg har tatt på han to tynne lag med ull og litt tykkere lue. Det har holdt fint :)
 
Helsesøster sa -10 er grensen her også så har gått ut i fra det men ser an vind og vær i tillegg. Jeg har voksi urban så vet ikke hvordan den sammenligner, den er veldig varm i hvetfall! Bruker lammeskinn under posen når det er rundt -5 og vanligvis en tynn ulldrakt over bomullsbody+bukse, når det nærmer seg -10 hsr jeg ullbody under. Har ullvotter, sokker og en god dekkende ull lue og en hals eller hva det heter. Har ullpledd også, men varierer om det brukes. Når det er mer mot pluss siden så hender jeg det det holder med bar vanlig innetøy med lue, votter, hals og sokker og ullpledd
 
Jeg har fått beskjed av helsesøster om at grensen er -10, men det var for 3 år siden. Regner med at det fortsatt er anbefalingene.
Vi har voksi urban og bruker er ekstra ullskinn under posen. Babyen har på lillelam ulldress og bruker ofte et ullpledd rundt han inni posen når det er kaldt ute, for ellers synes jeg posen kan virke litt romslig for at det skal kunne bli godt og varmt. Har selvsagt også lue og votter.
 
Prøvde oss på en tur ute vi, og det gikk kjempe fint! Ull undertøy og rett i vognposen. Kidden var så varm og god når han var ferdig med duppen sin atte :) Hilsen førstegangsmamma :facepalm::hilarious:
 
Jeg ble litt ivrig en av de første gangene med minusgrader ar keg pakket på ull på ull, teppe og vognpose så ungen kokte måtte innom en butikk for å kle av stakkar jenta... førstegangs ja haha
 
Back
Topp