Gården utvides med ny beboer

Har du vært dårlig så tidlig i de andre svangerskapene dine? store forskjeller? :)
 
Med første hadde jeg ingen plager. Trodde ikke jeg var gravid engang for jeg merket ingen ting før magen vokste :p
Med nr to hadde jeg bekkenløsning fra uke 5, og halsbrann fra ca halveis i svangerskapet. Denne gang derimot, ugh!
 
Med første hadde jeg ingen plager. Trodde ikke jeg var gravid engang for jeg merket ingen ting før magen vokste :p
Med nr to hadde jeg bekkenløsning fra uke 5, og halsbrann fra ca halveis i svangerskapet. Denne gang derimot, ugh!

Så sprøtt! Store forskjeller ja :)
 
Klarte ikke å holde meg [emoji14] "Heldigvis" fant jeg ikke mer jeg likte i nøytrale farger.

e5e046b96cb176e32e7af409ac0b3663.jpg

Jeg har en stappfull svær pose med klær til både jente og gutt... Er tilbudskjerring, og baby blir det jo :D haha! Har kjøpt det underveis mens vi har prøvd å bli gravide. Har faktisk vært god terapi for meg det :) veldig skjønne bodyer du har kjøpt til den lille! <3
 
Jeg har en stappfull svær pose med klær til både jente og gutt... Er tilbudskjerring, og baby blir det jo :D haha! Har kjøpt det underveis mens vi har prøvd å bli gravide. Har faktisk vært god terapi for meg det :) veldig skjønne bodyer du har kjøpt til den lille! <3
Haha jeg holdte på å kjøpe noen kjoler uansett som var så søte, og tenkte at om jeg venter gutt kan jeg bare gi det bort i gave... Men klarte å holde meg :p Men herlighet, som jeg gleder meg til å vite kjønn!!

Vært så dårlig idag :( Hatt fridag, men ble ikke gjort noe for det og endte til og med at vi spiste middag hos svigermor :p Så formen er opp og ned. Prøver å ikke henge for mye her inne for synes dagene går så sakte nå jeg! Haha.
 
Haha jeg holdte på å kjøpe noen kjoler uansett som var så søte, og tenkte at om jeg venter gutt kan jeg bare gi det bort i gave... Men klarte å holde meg :p Men herlighet, som jeg gleder meg til å vite kjønn!!

Vært så dårlig idag :( Hatt fridag, men ble ikke gjort noe for det og endte til og med at vi spiste middag hos svigermor :p Så formen er opp og ned. Prøver å ikke henge for mye her inne for synes dagene går så sakte nå jeg! Haha.

Ja.. Dagene går forfeeerdelig seint. :/
 
Idag har det begynt å arbeidet på huset ute. Det skal lages ny inngang til kjelleren og det skal legges nytt tak, nye trapper, platting foran og 95kvm veranda bak. Spent om de rekker å bli ferdig før vinteren.
 
5 + 5
Sååå trøtt. Ikke lyst på noe av mat.... Håper dette går seg til etterhvert! Ellers så ble vi ferdige med prosjektene vi planla igår, god følelse :) Fint vær idag, allerede rukket ut på en tur med hundene. Vuuurderer å dra ut og kjøpe meg muckboots, selv om lommeboken egentlig sier nei akkurat nå. Tror jeg bare gjør det, for jeg trenger det, og da kan jeg ta med meg hundene en tur opp i skogen og blir to turer idag ;) Bra for kroppen å bevege seg, kjenner jeg er mer tungpustet om dagen :p
 
Har lest gjennom dagboken:) blir spennende å følge deg❤️☺️
 
Back
Topp