Går du ofte på kino med barna dine?

M

Moderator Eve

Guest
Ca hvor ofte?

Her går vi Ca en gang i mnd. Gutten får ofte kinotur i premie om han har gjort oppgavene sine hjemme[emoji4]
 
Nei, to ganger i året kanskje. Syns det er veldig dyrt..
 
Nei, ikke så ofte.
Men vi har hjemmekino da
 
Babykino annenhver uke [emoji28] det er midt på dagen i nabokommunen og koster 100 kr så det syns jeg ikke var så ille. Så treffer vi andre babyer og mammaer samtidig. Blir nok ikke like ofte når hun blir eldre [emoji39]
 
Nja. Går når det er noe vi vil se. Kan variere ett par ganger i mnd til annenhver mnd også. Spørs hva
 
Går når det er noe som fenger :) Kanskje 1-2 ganger i året enn så lenge :) Etterhvert tenker jeg det blir oftere :)
 
Iblant, når det er noe vi vil se. Eldste går oftere med pappaen sin, som ikke bor sammen med oss.
 
Aldri! Fikk kinogavekort til jul, men har ikke brukt dem enda (går ut i januar), for eldste har helt fullstendig fobi mot kinosaler, får helt panikk. Redd for mørke, trange rom...
 
Nei.. Tror det er over ett år siden vi gikk på kino sammen. Men vi alle tre har vært på kino etter den gangen, bare ikke sammen :p
 
Det synes jeg koster alt for mye, så det blir med en eller to ganger i året.

Barn 110,-
Voksen 125,-

Det blir 470 om vi skal ta det som en familieaktivitet med 2 voksne og 2 barn. Det er ikke noe vi har råd til en gang i måneden.

Slår heller et slag for å finne familiefilmer på biblioteket, leie de gratis i en uke og se de hjemme i sofaen.
 
1-2 ganger i året kanskje...
 
Nei ikke ofte.

Kommer an på hva som går og hva de har lyst til å se.

Jeg har vært på 2 i høst, en med hvert barn. Eldste så prebz og Dennis, frøkna og jeg så Karsten og Petra
 
Går når det er noe vi har lyst til å se. 2-4 ganger i året med ungene og enda sjeldnere på voksenfilmer.
 
Back
Topp