Går de?

Snuppa klarer å gå når hun har noe å holde seg i. Forflytter seg langs bord, sofaen osv. Hun reiser seg opp når hun har noe å holde i, men ikke utpå gulvet. Hun begynte å krabbe når hun var 11 1/2 mnd :)
 
Snuppa klarer å gå når hun har noe å holde seg i. Forflytter seg langs bord, sofaen osv. Hun reiser seg opp når hun har noe å holde i, men ikke utpå gulvet. Hun begynte å krabbe når hun var 11 1/2 mnd :)
Igrunnen helt som mi da.

Hun kan tilnød "kaste seg" et skritt fra en ting til en annen, men ellers krabber hun når det ikke er noe å holde seg i.

Går tur med lekekassa si, stolen til storesøster og alt annet hun klarer å sku avsted da, så det kommer nok om ikke så lenge. Ikke noe hastverk
 
Håper mi går greit innen vi begynner å leke særlig ute. Krabbing i hagen går så veldig utover klærene...

Til våren må vi få hengt opp babyhuske og flytte sandkassa på oppsiden/fylle den med mer sand.

Vi har både huskestativ og trampoline på oppsiden av huset så det er upraktisk å ha sandkassen på nedsiden.
Bygge en ny på oppsiden vurderes.

Har kasta så mange bukser og strømpebukser med hull i knea.. nå er jeg begynt å sy på lapper på ullbuksene, orker bare ikke å kaste 2mnd gamle klær til flere hundre kroner :p

Greit å ha alt på et sted, vi må begynne å gjøre det klart utomhus etterhvert. Er jo 15 år siden det sist det var små barn her på gården, så vi må ordne alt på nytt ;) Samtidig må vi tenke på at det skal stå i allslags vær..
 
Hun tok sine første skritt alene (ved flere anledninger i løpet av dagen) i dag. Morsdag :)

Og siden vi var hos mine foreldre til middag har både jeg, faren, søstra, broren, mormora og morfaren og oldemora fått se henne gå i dag :)
 
Hun tok sine første skritt alene (ved flere anledninger i løpet av dagen) i dag. Morsdag :)

Og siden vi var hos mine foreldre til middag har både jeg, faren, søstra, broren, mormora og morfaren og oldemora fått se henne gå i dag :)

Så gøy å få vise seg fram for "hele" slekten :) Stolt jente? Min merket ikke at hun begynte å gå, hun bare plutselig gjorde det
 
Så gøy å få vise seg fram for "hele" slekten :) Stolt jente? Min merket ikke at hun begynte å gå, hun bare plutselig gjorde det
Synlig stolt på et tidspunkt ja.

Ikke gått spesielt mye i dag, krabber helst
 
Back
Topp