Følelser

gravidlykke19

Glad i forumet
Jeg har den siste tiden irritert meg over alt kjæresten gjør og sier, er det normalt i et svangerskap? Jeg blir så forvirra av meg selv, jeg elsker han men samtidig irriterer alt ved han meg
 
Jeg har den siste tiden irritert meg over alt kjæresten gjør og sier, er det normalt i et svangerskap? Jeg blir så forvirra av meg selv, jeg elsker han men samtidig irriterer alt ved han meg
Høres ut som hormoner;) Det er slitsomt, men ganske normalt å irritere seg over småting. Du får prøve å være så rimelig du kan :)
 
Kjenner til det der du, heldigvis har jeg en kjæreste som har vært veldig forståelsesfull etter urimelighetene mine den siste tiden... Men har blitt noen unndskyld meldinger fra meg når jeg har innsett at hormonene kødder med hode mitt, og gjør meg lei og bekymret for alt mulig :p
 
Jeg har den siste tiden irritert meg over alt kjæresten gjør og sier, er det normalt i et svangerskap? Jeg blir så forvirra av meg selv, jeg elsker han men samtidig irriterer alt ved han meg

Ja!! Sånn var mitt første svangerskap!
 
Jeg kunne ikke fordra han i svangerskapet :p stinka gjorde han også (neida, gjorde jo ikke det, men hormonene fikk meg til å synes det stinket av han). Var helt forferdelig for jeg hadde så dårlig samvittighet overfor han.
 
Høres normalt ut, ja. :) Får bare prøve å bite seg i det for det meste. :p
 
Høres helt normalt ut:p
 
Uff, sånn har jeg det å :( Misforstå meg rett, men godt å høre det ikke bare er meg. Alt han sier og gjøre irriterer meg. Så får jeg dårlig samvittighet og blir enda mer sint :/ Han som bare er snill og go mot meg.. haha her om dagen blei jeg sint over hvordan han pustet når han lå ved siden av meg.. hihi stinker røyk og tygger maten for høyt. Godt hormonene ikke blir for bestandig ;D
 
Jeg var sikker på at jeg var allergisk mot gubben da jeg var gravid. Sov ikke på samme rom, tror ikke engang han fikk en eneste klem. Kastet opp hele tiden, så ble kvalm av lukten hans, som jeg ellers elsker :p Høres helt normalt ut. Det går over :)
 
Jeg går det opp og ned. Heldigvis er mannen veldig forståelsesfull :)
 
Det går heldigvis over. Sånn utfra logikk burde hormoner få oss til å like mennene bedre, sånn at babyene våre får ha en far.
Heldigvis virker det som om hormonene til menn som ser sin ulogiske, gravide partner gjør at de synes vi bare er "søte" (og det er irriterende det!!!) så de holder ut med oss
 
Sånn var det her og. Tror ikke det var en ting han gjorde som ikke var irriterende :p Ikke tålte jeg lukta av parfymen hans, og om han hadde tyggis måtte han holde den langt unna! (kaller den fortsatt stinketyggis)
Det går over, og du er ikke alene! :)
 
Du er ikke alene om å irritere deg over slikt i svangerskapet asså :p Hormonene gjør sitt for å gjøre deg irritabel, og sammen med sikkert litt ubehag, evt kvalme, kynnere, vonde pupper, dårlig søvn, så er det ikke rart det er gnisninger :) Det går over ;-)
 
Back
Topp